پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲ بعد از ظهر به وقت تهران

پسر ۱۳ساله، رابطه جنسی و بی اخلاقی

مجله انلاین دوستان :  علی حق شناس در پارسینه نوشت:

در پس خنده ها و “هر و کر” ها و فوروارد کردن ‫‏جوک‬ ها و عکس ها و ‫‏کلیپ‬ های مربوط به ‫‏پسر١٣ساله‬ ای که از دیروز آخرین ‫‏سلبریتی‬ ‫تلگرام‬ ایرانیان است اگر حسِ طنزتان مجال داد به ابعاد فاجعه ای نگاه کنید که صورت کریه اش کاملاً هویداست.
یک/ این که پسر بچه ای سیزده ساله ( روی کلمه “بچه” تاکید می کنم ) در پی برقراری ‫‏رابطه جنسی‬ است هولناک نیست؟
اخبارروز/ چه اتفاقی رخ داده که پسرکی در این سن و سال به دنبال رابطه جنسی است؟ جامعه ما چگونه فرزندانش را ‫‏تربیت‬ کرده که پسر بچه ای ‫سیزدهساله‬ برای برقراری رابطه جنسی به در و دیوار می کوبد؟
دو/ درخواست  رابطه جنسی از جانب کودکی سیزده ساله برای اکثریت مردمان این سرزمین زشت و ناپسند و قبیح نیست. که اگر بود این حجم از مطلب و عکس و فیلم در قالب ‫‏طنز‬ و ‏شوخی‬ و هجو، تولید نمی شد و در ‫‏موبایل‬ ها نمی چرخید.
چرا درخواست  رابطه جنسی از جانب یک کودک سیزده ساله برای تعداد بسیاری از ‫‏ایرانیان‬ عادی است؟ آیا این عادی بودن هولناک نیست؟
سه/ تمام آنهایی که اطلاعات نوشتاری، تصویری یا صوتی مرتبط با این ‫‏کودک‬ را تولید یا دریافت و ارسال کرده اند مصداق عینی فعالیت در ‫‏پورنوگرافیکودکان‬ هستند. آیا این عده که متاسفانه زیادند و شاید بتوان نام اکثریت بر ایشان نهاد به هیچ اصل ‫‏اخلاقی‬ پایبندی دارند؟
چهار/ استفاده از شبکه های اجتماعی برای رسیدن به روابط جنسی و در پی آن بهره بردن از این امکانات در جهت اشاعه این شیوه نشان می دهد بخش بزرگی از جامعه ما چه نگاهی به ‫‏اینترنت‬ دارند و از آن برای چه مقاصدی سود می برند.
پنج/ داد از بی اخلاقی، بیداد از بی اخلاقی.‏اخلاق‬ کجاست؟
آیا بهتر نیست تمام متولیان ‏فرهنگی‬ جامعه سرشان را از زیر برفِ خوش خیالی بیرون بیاورند و ببینند برنامه های شان چطور عقیم مانده است؟ آیا نباید در این برنامه ها تجدید نظری کرد؟ آیا وقت آن نیست مسئولان فرهنگی جامعه که دست پخت شان حتی قابل چشیدن هم نیست کنار بروند و کار را به ‫‏کاردان‬ بسپارند؟
‫‏پسرسیزده ساله‬ آخرین سیلی را به صورتمان زد، باشد که خواب بمانیم تا‏سیلی‬ بعدی و ادامه ‫‏خواب_غفلت‬ !
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *