سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۶:۳۰ قبل از ظهر به وقت تهران

پسر معتاد قربانی خشم پدر

آثار کبودی روی گردن پسر معتاد راز قتل وی به‌دست پدرش را فاش کرد.

پیش‌نویس خودکار

به‌ گزارش خبرنگار «ایران»، شامگاه چهارشنبه گذشته مرد میانسالی با مأموران کلانتری ۱۳۶ فرجام تماس گرفت و از مرگ پسرش خبر داد. او گفت: برای انجام کاری از خانه خارج شده بودم اما زمانی که برگشتم، متوجه شدم پسر ۳۵ ساله‌ام فوت کرده است.
باتوجه به مرگ مشکوک پسر جوان موضوع بلافاصله به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. با حضور تیم تحقیق در خانه آنها واقع در منطقه شمیران نو، با مشاهده آثار کبودی روی گردن پسر جوان، بازپرس جنایی احتمال وقوع جنایت را دور از ذهن ندانست و متخصصان پزشکی قانونی نیز زمان تقریبی مرگ را ۷ ساعت قبل اعلام کردند.همین مسأله باعث شد تا بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات میدانی را صادر کند. در این میان همسایه‌ها، اظهار داشتند که پسر جوان به‌نام شایان مدام با خانواده‌اش درگیر بوده و به‌خاطر اعتیادش آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
بدین ترتیب بازپرس بار دیگر از مرد میانسال بازجویی کرد که این بار پدر شایان به قتل پسرش اعتراف کرد.
او گفت: پسرم سال‌ها معتاد بود هر نوع موادی که فکرش را کنید می‌کشید و این اواخر هم شیشه می‌کشید چندین بار او را به کمپ بردم و ترک دادم اما بی‌فایده بود. همیشه ما را اذیت می‌کرد و برای گرفتن پول موادش دست به‌هر کاری می‌زد. روز حادثه سر این موضوع باهم دعوایمان شد. یک لحظه عصبانیت باعث شد که دستم را روی گردنش بگذارم. قصدم کشتنش نبود اما مواد او را به قدری ضعیف کرده بود که وقتی دستم را از روی گلویش برداشتم دیدم نفس نمی‌کشد. ترسیده بودم، خانه را ترک کردم و بعد از چند ساعت به خانه برگشتم. می‌خواستم با صحنه‌سازی کاری کنم که مرگش طبیعی به‌نظر بیاید اما از کاری که کرده‌ام پشیمانم.
به دستور بازپرس شعبانی متهم میانسال به اتهام قتل عمد در اختیار کارآگاهان جنایی قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *