سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۰ قبل از ظهر به وقت تهران

پسر بچه ننه برای همسرش هوو آورد!

زن جوان در دادگاه گفت: شوهرم به همراه مادر و یک زن دیگر از من خواستند تا خانه را ترک کنم، زیرا منصور می خواست با همسر دومش زندگی را در آنجا آغاز کند.

نرگس، زن ۳۶ ساله با حضور در دادگاه خانواده گفت: وقتی مادر شوهرم، از من خواستگاری کرد تازه فهمیدم که پسرش، منصور شش سال از من کوچک تر است آن روز چگونه تحت تاثیر حرف های مادر منصور قرار گرفتم و به موضوع اختلاف سنی اهمیتی ندادم. این زن ادامه داد: هنوز چند ماه بیشتر از این ماجرا نگذشته بود که دخالت های آشکار و پنهان مادرشوهرم شروع شد.

او اعتقاد داشت مدیریت زندگی و دخل و خرج آن باید به عهده مرد باشد و با همین بهانه حقوق هر ماه مرا یک جا می گرفتند و با نظر یکدیگر خرج می کردند. این زن بیان کرد: وقتی به مادرشوهرم اعتراض می کردم با توهین و فحاشی های او روبه رو می شدم به طوری که تا مدت ها اجازه نمی داد منصور به خانه و زندگی اش برگردد و من باید تنها زیر یک سقف می‌ماندم.

مشکلات زندگی ما به حدی رسید که وقتی خانواده همسرم به مسافرت می رفتند تنها منصور را با خودشان می بردند و به جای من کارت عابر بانکم را سوار خودرو می کردند تا هنگام مسافرت بتوانند حقوق مرا برداشت کنند.

وی افزود: شرایط همین گونه ادامه داشت تا اینکه روزی منصور همراه مادر و یک زن دیگر به خانه آمدند و از من خواستند تا آنجا را ترک کنم زیرا منصور می خواست با همسر دومش زندگی را در آنجا آغاز کند زمانی که به این رفتار اعتراض کردم سه نفری به سمت من هجوم آوردند و پس از اینکه مرا به باد کتک گرفتند از خانه بدون حجاب بیرونم کردند. بنابراین گزارش قاضی دستور احضار منصور را صادر کرد.

منبع: رکنا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *