پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۴ قبل از ظهر به وقت تهران

پسران سوناتا سوار در کمین دختران جوان

مجله انلاین دوستان : در پی چندین مورد شکایت از سوی دختران و پسران در خصوص زورگیری ۳ جوان سوناتا سوار، سریعا با دستور سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت، پرونده به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت. 
 

پسران سوناتا سوار در کمین دختران جوان
پسران سوناتا سوار در کمین دختران جوان


از آنجایی اغلب این زورگیری در ساعات پایانی روز و با سوار کردن دختران جوان در محدود نارمک صورت می‌گرفت ماموران تجسس منابع اطلاعاتی خود را در نارمک فعال کرده و پس از چندین روز فعالیت و ردزنی موفق شدند شب گذشته خودرو مورد نظر را که جلوی یک قهوه خانه پارک شده بود، ردیابی کنند. 
 
به دنبال این موضوع سریعا چندین واحد انتظامی و عملیاتی به محل اعزام و با بستن خیابان و محاصره کامل قهوه‌خانه با قوانین موازین شرعی و قانونی به داخل یورش بردند ولی به محض ورود زورگیران با شمشیر به سمت پلیس حمله ور شده که در یک درگیری چند دقیقه‌ای مغلوب شدند و دست بسته به خودروی حمل متهمان منتقل گشتند. 
 
سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت سرهنگ علی احمد نادری درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ماموران در بازرسی از قهوه خانه یک قبضه شمشیر، مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و در بررسی از خودرو متهمان تعدادی پایپ و وسایل ساخت آن، ۳ قبضه قمه و یک عدد کلت کمری کشف و ضبط کردند./باشگاه خبرنگاران

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *