پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۵ بعد از ظهر به وقت تهران

پرویز مظلومی سرمربی استقلال می شود؟

در حالی که این روزها از گزینه های خارجی برای هدایت آبی پوشان پایتخت صحبت می شود، یک خبر عجیب دهان به دهان می‌چرخد.

http://www.funpatogh.com/uploads/post/parviz-mazloomi.jpg

سایت نود نوشت: این خبر که البته هنوز تایید نشده نشان می‌دهد ممکن است پرویز مظلومی به زودی به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شود.

ظاهرا دیروز مظلومی در یک قنادی در سعادت آباد تهران به چند طرفدار استقلال گفته است که با استقلال تمام کرده و حتی قرار است دستیارانش را از میان بازیکنان بزرگ استقلال انتخاب کند.

امروز خبری منتشر شد که باشگاه به مظلومی آماده باش داده تا اگر استقلال با گزینه‌های خارجی به توافق نرسد، او سرمربی استقلال شود.
احتمالا مظلومی بخش اول صحبتهای باشگاه درباره مذاکره با مربیان خارجی را به اطلاع هوادارانش در آن قنادی نرسانده و فقط بخش دوم مذاکرات با باشگاه را با هواداران استقلال در میان گذاشته است.

پیش از علیرضا منصوریان پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران بود و در حالیکه استقلال با مظلومی به فینال جام حذفی رسیده بود و در لیگ هم سوم شده بود، از کار برکنار شد تا علیرضا منصوریان جانشین او شود.

واکنش مظلومی به اتفاقات قنادی سعادت‌آباد

سرمربی پیشین استقلال درباره اتفاقات قنادی سعادت آباد و سرمربی گری در استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، در یکی از رسانه های داخلی امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پرویز مظلومی در یکی از شیرینی فروشی های سعادت آباد به کارکنان آنجا گفته سرمربی استقلال شده است. در همین رابطه این پیشکسوت استقلالی در گفت و گو با ایلنا در این باره اظهار داشت: این خبر اصلا صحبت ندارد و شایعه است. من برای عیادت از یکی از نزدیکانم رفته بودم تا شیرینی بگیرم و اصلا چنین حرفی نزدم.

وی درباره پیشنهاد استقلال گفت: اصلا تا به الان با من صحبتی در این باره نشده است و باید ببینیم در آینده چه می‌شود. امروز حدود ۵۰۰ میسدکال داشتم و خبرنگاران زیادی با من تماس گرفته اند اما تا به این لحظه که با شما حرف می زنم صحبت یا پیشنهادی نشده است.

مظلومی در پایان گفت: برای تیم استقلال آرزوی موفقیت می کنم و امیدورام که بهترین تصمیم در این باره گرفته شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *