سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۲:۳۷ بعد از ظهر به وقت تهران

پروفسور سرمربی تیم ملی فوتبال می‌شود! + عکس

تیم ملی فوتبال امید ایران سال هاست که از حضور در المپیک ناکام مانده است و مسئولان فدراسیون به دنبال یافتن یک سرمربی کاربلد برای هدایت این تیم هستند، گفته می شود برانکو ایوانکوییچ یکی از گزینه های اصلی برای هدایت امیدها محسوب می شود.

برانکو سر مربی تیم ملی فوتبال می‌شودبه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی امید ایران سال هاست نتوانسته حضور موفقی در رقابت های بین المللی داشته باشد و مسئولان فدراسیون فوتبال مصمم هستند این بار با انتخاب یک سر مربی مورد اعتماد و شناخته شده این تیم را به روز های اوج برسانند.

مجله دوستان : برانکو ایوانکوویچ یکی از گزینه های مطرح شده در مورد هدایت تیم ملی فوتبال امید است که البته هنوز با خود این سر مربی صحبتی انجام نشده است اما گفته می شود برخی از اعضای هیئت رئیسه مصمم هستند تا این پیشنهاد را پس از تایید در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با برانکو در میان بگذارند.

برانکو ایوانکوویچ چندی قبل قرارداد ۲ ساله ای با پرسپولیس امضا کرد و فقط در صورتی می تواند هدایت امید ها را بر عهده بگیرد که به طور همزمان در هر ۲ تیم حضور داشته باشد و یا رضایت باشگاه پرسپولیس را جلب کند.

برانکو در روزهای اخیر از پیشنهادهای برخی کشورها خبر داده بود و بعید می دانیم روی نیمکت تیم امیدی بنشیند که امید زیادی برای رسیدن به المپیک ندارد.

 

پروفسور سرمربی تیم ملی فوتبال می‌شود!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *