جمعه , ۲۱ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷ قبل از ظهر به وقت تهران

پرواز بشقاب پرنده‌ ها در بریتانیا حقیقت دارد؟! +تصاویر

ساکنان منطقه ای در سامرست انگلستان مدعی پرواز بشقاب پرنده ها بر فراز خانه هایشان شده اند، البته انها برای اثبات ادعایشان تصاویری را نیز ارایه کرده اند!

به گزارش ایران آنلاین، اکثر بشقاب پرنده ها بر فراز خانه ای در نزدیکی تپه «کلی» و در نزدیکی «وارمینستر» دیده شده اند  و مردم منطقه  از سال ۱۹۶۵ میلادی بارها شاهد حضور موجودات فرا زمینی بوده اند.

بنا براطلاعات موجود در تاریخ ۱۷ آگوست ۱۹۶۵ میلادی در حین پرواز یک یوفو صدای انفجار وحشتناکی شنیده شده و خانه های این منطقه  نیز به شدت لرزیده است.

بنا بر شواهدی که ساکنان منطقه از حضور موجودات فرا زمینی در این منطقه داده اند درسال ۱۹۶۵ میلادی یک زوج انگلیسی دو بار یک بشقاب پرنده ها را در حین پرواز دیده اند. درسال ۱۹۶۷ میلادی یک راننده با شنیدن صدای بلند، شی ناشناخته دیسکی مانند و درخشان را مشاهده کرده است. درسال ۲۰۱۰ بار دیگر یک مرد شی نورانی درخشانی را در هنگام رانندگی روی خودروی خود مشاهده کرده که نوری شدید داشته و چشمش را به شدت آزار داده است.و…

در آخرین تصاویر  منتشر شده از پرواز یوفو در این منطقه شاهدان ماجرا عکس های دیدنی از حضور موجودات فرازمینی گرفته اند که بارها در توئیتر کلیک خورده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *