سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۲ بعد از ظهر به وقت تهران

پرسپولیسی‌ ها یک رکورد جدید کشف کردند!

پرسپولیسی ها امسال به بردن کاپ قهرمانی پیش از تعطیلات عید نزدیک هستند، ۱۰ اختلاف با تیم دوم جدول و ۱۶ امتیاز ناقابل با استقلال تهران!

خبر آنلاین : روزنامه هواداری پرسپولیس کشف کرده برانکو و تیمش یک رکورد جدید بدست آورده‌اند.

روزنامه پیروزی با بررسی لیگ های معتبر دنیا پی برده پرسپولیس برانکو بهترین خط دفاعی در بین همه تیم های دنیا در سطح لیگ های معتبر را دارد.

آنها با بررسی گل های خورده همه تیم ها پی بردند تنها المحرق بحرین و ستاره سرخ بلگراد هستند که کمتر از پرسپولیس گل خورده اند و بعد نوشته اند که لیگ صربستان در رده ۳۹ لیگ های دنیاست و شرایطش در رنکینگ بدتر از لیگ ایران است و لیگ بحرین هم یکی از ۹۰ لیگ معتبر دنیا نیست.

https://static2.rokna.net/thumbnail/DiMqaNjq834Z/UtjBuyEcFlueNU9K4hSyNpjnE2iEQPvRQ-_dxw0RVwm0qukoI27-JV2XP73Xc1uGeDRyE0w8KroWzW-qqnnRxcCiRAnnUtMgo9oZXp5-8ObkvqbrTJ86DVQCibIcLQxMhJqVyl6FovVnWikCV82JhgVRRViJeJnq/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B3.jpg

پرسپولیسی‌ ها یک رکورد جدید کشف کردند!

آنها به مناسبت این رکورد جدید با افشین پیروانی حرف زدند. او گفته در این رکورد همه سهیم بوده اند و بعد هم گفته است: «این رکوردها مهم نیست، پرسپولیس قهرمانی و جام می خواهد.» قرمزها امسال خیلی به بردن کاپ قهرمانی پیش از تعطیلات عید نزدیک هستند اگر البته مثل دو بازی اخیرشان بازی نکنند! ۱۶ اختلاف با استقلال و فعلا ۱۰ امتیاز اختلاف با تیم دوم، رویای قهرمانی قبل از عید را برای یاران برانکو زنده نگه داشته است.

البته با منطق این رکورد جدید قرمزها، تمام تیم های لیگ های بالاتر از پرسپولیس در لیگ های بالاتر در رنکینگ لیگ های برتر دنیا می توانند همان برخورد قرمزها با لیگ صربستان و بحرین را داشته باشند!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *