سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷ قبل از ظهر به وقت تهران

پراید ۳۰ میلیون شد! /خودرو کمتر از ۲۰ میلیون تومان در بازار پیدا می‌ شود؟

آن‌طور که فعالان بازار می‌گویند، مشتریان بازار خودرو کم شده‌اند و به دلیل کاهش قدرت خرید، مردم کمتر دیگر برای خرید خودرو اقدام می‌کنند.

نکته‌ای که در این میان مطرح است، این‌که در حال حاضر اگر کسی ۲۰ میلیون تومان پول داشته باشد، می‌تواند خودرو بخرد؟ گزارش‌ها از بازار نشان می‌دهد که افراد با این مبلغ می‌توانند به سراغ خودروهای دست دوم و مدل پایین بروند.

بررسی بازار حاکی از آن است که سمند LX مدل ۱۳۸۹ با ۱۲۵ هزار کیلومتر کارکرد در بازار ۲۰ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین سمند X7 مدل ۱۳۸۶ با ۴۰۰ هزار کیلومتر کارکرد را می‌تواند ۲۰ میلیون تومان خرید.

در این میان، آن‌طور که از بازار پیداست، پراید SE131 مدل ۱۳۹۵ با ۵۳ هزار کیلومتر کارکرد ۲۰ میلیون تومان قیمت دارد. کیا ریو دنده‌ای مدل ۱۳۸۵ با ۲۴۵ هزار کیلومتر کارکرد نیز ۱۹ میلیون تومان، دوو سیلو مدل ۱۳۸۲ با ۱۷۶ هزار کیلومتر کارکرد ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، فولکس‌گل مدل ۱۳۸۴ با ۱۴۹ هزار کیلومتر کارکرد ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید۱۱۱ مدل ۱۳۹۱ با ۱۲۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پیکان وانت بنزینی مدل ۱۳۹۳ با ۱۲۱ هزار کیلومتر کارکرد ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

جدول خودرو

 

//خبرانلاین

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *