جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۰ بعد از ظهر به وقت تهران

پدر و دختری سریال بانوی عمارت پریسا امیریان و حسام منظور

تصویری از پدر و دختری سریال بانوی عمارت پریسا امیریان و حسام منظور را مشاهده می کنید.

ساعت پخش سریال بانوی عمارت

این مجموعه تلویزیونی از ششم آذرماه، هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما، پخش خواهد شد و تکرار آن ۰۲:۲۰ بامداد، ۰۹:۳۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد است.

داستان سریال بانوی عمارت

تم داستانی سریال ملودرام عاشقانه و لحن روایت در آن کاملا جدی است به نحوی که روابط و ارتباطات شخصیت ها کاملا سرگرم کننده، واقعی و قابل درک به نظر می آید البته شباهت داستان به سریال شهرزاد نیز کاملا مشهود و محسوس است و می توان از وجه شباهت این دو سریال خوانندگی محسن چاوشی را نام برد. برخی رویدادهای تاریخی در زمان قاجار نیز در این سریال بازسازی شده اند به طور مثال میرزا رضای کرمانی را در سریال خواهیم دید و هم چنین ترور ناصرالدین شاه نیز در این سریال ساخته و پرداخته شده است.

فخرالزمان دختر شخص شناخته شده ای است که پدر خود را از دست داده، و پسر دوست پدرش خواستگار فخرالزمان می باشد که فخرالزمان مایل به این ازدواج نیست.

از طرفی برادر وی اصرار به این ازدواج دارد، اما دل این دختر پیش خواستگار دیگری گیر است که شاهزاده قجری نیز هست که قبلا ازدواج نموده و صاحب فرزند نیز شده است.

برادر فخرالزمان دلیل مخالفتش را این می داند که خاندان قجر وصله این خانواده نیست.

اما به هر حال این وصلت صورت گرفت و او با شازده ازدواج کرد.

ناصرالدین شاه که وعده مقام و منصب درباری یه شازده در روز عقد به عنوان هدیه ازدواج داده بود در همان روز ترور شد و نام فخر الزمان به عنوان عروس بد قدم شناخته شد تا جایی که خود شازده هم باور کرده بود.

در اوضاع ناآرام آن زمان قصد دستگیری شخصی به عنوان قاتل شاه داشتند و مضنون اصلی میرزا رضای کرمانی بود اما برای آرام کردن اوضاع نمیخواستند که بگویند شاه به دست تنها یک نفر کشته شده و تمام نزدیکان میرزا رضای کرمانی بازداشت کردند که یکی از آنها برادر فخرالزمان بود که شریک تجاری وی بحساب می آمد.

شازده نیز مسئول پیدا کردن قاتل و رسیدگی به پرونده قتل شاه میشود.

از او خواستند که برادر فخرالزمان و چند نفر دیگر را معرفی کند که در نهایت عذاب وجدان این اجازه را به او نمیدهد.

باید دید که در ادامه چه اتفاقی می افتد…

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *