سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۳ بعد از ظهر به وقت تهران

پدر شیطان صفت آمریکایی دستگیر شد! + عکس

پدری در جنوب کارولینا به علت تجاوز  به دختران خود و انتقال ویروس اچ آی وی، به ۳۰ سال زندان محکوم شد.

www.dustaan.com-پدر شیطان صفت آمریکایی دستگیر شد! + عکس

به گزارش رکنا، طبق گزارش پلیس، ویلیام کارپنتر۵۷ ساله به دلیل این که در کلوب های شبانه با زنان روسپی رابطه داشت به ویروس اچ آی وی مبتلا شده بود.

وی شب حادثه بعد از این که از کلوب شبانه به خانه باز می گشت و به دلیل مصرف زیاد مشروبات الکلی دچار مستی شده بود به دو دختر ۵ و ۱۰ ساله خود حمله می کند و با بستن دست و پاهایشان آن ها را مورد تجاوز قرار می دهد و با این کارش دو قربانی را به ویروس ایدز HIV مبتلا می کند.

به گفته قربانیان پدرشان از شبی که آن ها را مورد تجاوز قرار داد تقریبا هر شب به سراغشان می رفت و آن ها را وادار به برقراری رابطه می کرد.

مادربزرگ آنان که از این اتفاق خبر داشت و حاضر نبود پسر خود را که متهم بود به پلیس لو بدهد بعد از مدتی مجبور به اعتراف و شکایت از پسرش شد.

وی به مامورپلیس گفت که پسرش چه جنایتی را برای دخترانش انجام داده اما به دلیل این که پسرش زندانی نشود تاکنون سکوت کرده است.

زمانی که افسرپرونده پدر شیطان صفت را دستگیر کرد با آزمایشاتی که پزشکان روی او و قربانیان انجام دادند مشخص شد که او به ایدز مبتلا است و دختران هم با گزارش پزشکی قانونی تعرض جنسی به آن ها و انتقال ایدز تایید شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *