سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰۲ قبل از ظهر به وقت تهران

پدر بیرحم برای انتقام از همسر خود دختر ۱۱ ساله اش را با چاقو در شهرستان ریگان به قتل رساند

 مرد جوان که پس از طلاق همسرش پی برد قادر نیست حق حضانت دختر ۱۱ ساله‌اش را بگیرد، دست به جنایتی هولناک زد و دختر نوجوانش را به قتل رساند تا از این زن انتقام بگیرد.

dustaan.com-قتل-جنایت-اخبار-حوادث-روز-به دنبال این حادثه هولناک که در شهرستان ریگان در استان کرمان رخ داد، مأموران پلیس مرد جنایتکار را دستگیر کردند. وی در بازجویی‌ گفت: مدتی قبل به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم از او جدا شدم. با این حال دادگاه با توجه به درخواست همسرم، حضانت دخترم را به او سپرد و من فقط اجازه داشتم گاهی به دیدن فرزندم بروم. با این حال خیلی تلاش کردم که حضانت دخترم را بگیرم و او را نزد خودم نگه دارم ولی مادرش مانع بود و اجازه نمی‌داد. همین موضوع باعث شد که از این زن کینه به دل بگیرم و در نهایت نقشه کشیدم که با قتل دخترم از او انتقام بگیرم.

عامل جنایت گفت: روز حادثه به بهانه دیدن دخترم به خانه همسر سابقم رفتم و دخترم را با خودم به خانه آوردم. ابتدا به او قرص خواب‌آور خوراندم. وقتی به خواب رفت با چاقو بچه‌ام را به قتل رساندم. پس از آن هم تصمیم گرفتم خودم را تسلیم پلیس کنم. با اعتراف‌های این مرد و به دنبال پیدا شدن جسد دختر بچه در خانه، پرونده جنایت هولناک به دادسرای جنایی فرستاده شد و بازپرس دستور بازداشت قاتل را صادر کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *