پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران

پدر بازیکن سابق استقلال : رودخانه پسرم را گرفت و پایین کشید

دیروز کاری سخت‌تر از تماس با پدر مجید غلام‌نژاد، بازیکن سابق استقلال نبود. او روز جمعه در یک اتفاق تلخ، دار فانی را وداع گفت. دیروز تلاش کردیم در تماس با پدر مجید، درباره جزئیات این اتفاق با او گفتگو کنیم. غلام‌نژاد، اما حال و روز خوبی نداشت و از ما درخواست کرد تا شرایط‌شان را درک کنیم.

http://media.sarpoosh.com/images/9706/97-06-c23-2306.jpg

*آقای غلام‌نژاد تسلیت به خاطر درگذشت مجید. واقعاً همه شوکه هستند.
بله ما هم شوکه هستیم.
*ظاهراً مجید غرق شده است، درست است؟ شایعات در این باره زیاد است.

همه چیز اعلام شده است. ببخشید من الان در پزشکی قانونی هستم و درگیر انتقال پیکر مجید هستیم. ان‌شا‌ءالله در زمان دیگری در خدمت شما خواهم بود.

* (بعد از دو ساعت دوباره با ایشان تماس گرفتیم) آقای غلام‌نژاد شما الان در بندرعباس هستید. برایمان توضیح می‌دهید دقیقاً چه اتفاقی افتاده است؟

مجید در بندرعباس زندگی می‌کرد. خدمت شما عرض کنم؛ جمعه برای تفریح به خارج از شهر رفتند که متأسفانه رودخانه مجید را گرفته و پایین کشیده است. غواص‌ها هم آمده‌اند و او را از آب بیرون کشیده‌اند، اما دیگر دیر بوده. اگر مقدور است من فعلاً صحبتی نکنم. امیدوارم وضعیت ما را درک کنید. حال و روزمان اصلاً خوش نیست. اجازه بدهید چند روز بگذرد. امیدواریم رسانه‌ها واقعاً درک کنند ما چه وضعی داریم. بچه‌مان از دنیا رفته و حال‌مان خیلی خراب است. من خودم جزو خواننده‌های روزنامه خبرورزشی هستم ولی از شما تقاضا می‌کنم فعلاً اجازه دهید بیشتر از این حرف نزنیم.

منبع: خبرورزشی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *