پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ قبل از ظهر به وقت تهران

پدرام کریمی مهمان امشب دورهمی شد +عکس

پدرام کریمی مجری و نویسنده ۴۱ ساله کشورمان می باشد، وی متاهل بوده و  دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی می باشد.

گفت و گوی وی را می توانید در برنامه امشب دورهمی با مهران مدیری عزیز دنبال کنید. این برنامه از ساعت ۲۳ امشب از شبکه نسیم به روی انتن خواهد رفت(۹۶/۲/۲۳)
دورهمی
کریمی تاکنون برنامه‌های مختلفی را در شبکه‌های یک ، چهار ، جام‌جم و… اجرا کرده است که از آن میان می‌توان به برنامه‌های صبح بخیر ایران ، روز ششم ، کتاب چهار ، مسابقه ۴ از ۷ ، شب‌های روشن ، آفتاب مهربانی ، ایرانی سلام و… اشاره کرد.

یاسمن شاه حسینی همسر پدرام کریمی، درباره نحوه آشنایی و ازدواج شان می گوید:

من با هماهنگی سید جواد هاشمی برای دیدن دوستم شهرزاد کمال زاده به پشت صحنه دارا و ندار رفتم و در آنجا پدرام را دیدم که داشت برای یک پلان که قرار بود بازی کند گریم می شد، او را در آینه گریم دیدم.

آن تصویر تا دو سال و نیم در ذهنم ماند تا موقع فیلمبرداری خنده بازار که خودم مجری گریم آن بودم، در آنجا پدرام را دوباره دیدم و حسی مرا مدام مجبور به کنجکاوی درباره او می کرد. از یکی از دوستانم پرسیدم ایشان بازیگر هستند؟ او گفت نه او از نویسندگان است که قرار است خودش یک پلان بازی داشته باشد. تا متوجه شدم یکی از نویسندگان کار هستند دل را به دریا زدم و رفتم به او آشناییت قبلی دادم که شما را در پروژه دارا و ندار دیده ام. این گونه بود که آشنا شدیم.

عکس جدید پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی در جشنواره فیلم فجر را مشاهده می کنید.

عکس جدید پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی

۲.۷/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *