پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲ بعد از ظهر به وقت تهران

پای دختر ابلیس به «سلام بمبئی ۲» باز شد!

پیش تولید قسمت دوم از فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به نویسندگی و کارگردانی قربان محمدپور بزودی آغاز خواهد شد.

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,سلام بمبئی

پیش تولید قسمت دوم از فیلم سینمایی «سلام بمبئی» بزودی آغاز خواهد شد.

به گزارش بانی فیلم،سازندگان فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به نویسندگی و کارگردانی قربان محمدپور که هم اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است قصد دارند پیش تولید سری دوم این فیلم را بزودی آغاز کنند.

محمدپور در روزهای پیش رو برای انجام کارهای مقدماتی سری دوم این فیلم به کشور هند سفر می کند.

این کارگردان درباره وضعیت حال حاضر تولید سری دوم فیلمش گفت: «برای کارهای مقدماتی بزودی راهی هند خواهم شد. تا حدود زیادی با سینمای هند آشنایی پیدا کرده ام و قطعاً خیلی از مشکلات قبلی را نخواهم داشت. در مورد بازیگران هنوز به جزئیات آن فکر نکرده ام. با دو ـ سه بازیگر مطرح هندی قرار ملاقات گذاشته ام و امیدوارم قراردادها پیش از سال نو بسته شود و پروانه ساخت را بگیریم تا احتمالاً در خرداد ماه کلید بزنیم».

 

محمدپور در پایان درباره مضمون و حال و هوای سری دوم این فیلم نیز گفت: «این فیلم یک کمدی درام خواهد بود. درباره قصه باید بگویم خداوند همه چیز را از جنس نر و ماده خلق کرده و قصه «سلام بمبئی ۲» درباره یکی از بچه های ابلیس است که نمی خواهد راه پدرش را ادامه دهد و قصد توبه دارد. او دختر ابلیس است که خداوند به او می گوید ما به پدرت گفتیم به آدم سجده کن، سجده نکرد. حالا تو باید روی زمین به انسانی که تا به حال توسط شیطان گمراه نشده سجده کنی تا مورد آمرزش قرار بگیری. او هم به زمین می آید و دنبال یک آدم بی گناه می گردد. قصه به طور کامل در هند می گذرد و نقش دختر را هم حتماً یک بازیگر هندی بازی خواهد کرد».

 

«سلام بمبئی» از ۱۱ آذر در سینماهای تهران و شهرستان ها به نمایش عمومی درآمده و تاکنون با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

 

محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، شایلی محمودی، بهروز چاهل، دیا میرزا و … بازیگران «سلام بمبئی» هستند.

 

«سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه است و داستان آشنایی دختری هندی و پسری ایرانی را روایت می کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند… .

 

دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: طراح صحنه و لباس: مجید میرفخرایی، مدیر فیلمبرداری: حسن پویا، مدیر صدابرداری: طاهر پیشوایی، صداگذار: علیرضا علویان، جلوه های ویژه بصری: امیررضا معتمدی، تدوین: سهراب خسروی، طراح گریم: کامران خلج، آهنگساز:Dilshaad Shabbir Shaikh، دستیار اول و مدیر برنامه ریزی: علیرضا شمس شریفی، هماهنگ کننده ایران و هند: بهروز چاهل، منشی صحنه: ساناز هرندی، عکاس: ایران انتظام.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *