چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۴ قبل از ظهر به وقت تهران

پایان مرگبار عشق اینستاگرامی

مرد چوپان که در جریان دوستی اینستاگرامی با زن جوان به تهران آمده و با او زندگی می‌کرد، به عنوان تنها مظنون قتل این زن بازداشت شد.

پایان مرگبار عشق اینستاگرامی

به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه سی و یکم اردیبهشت امسال زنی به پلیس تهران زنگ زد و گفت زن ۳۲ساله همسایه‌شان که در طبقه سوم این خانه درمحله تهرانپارس زندگی می‌کند، با ضربه‌های چاقو زخمی شده و دختر هشت ساله او فقط گریه می‌کند. ماموران زن زخمی را به بیمارستان منتقل کردند اما ساعاتی بعد فوت شد. با دستور ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران تحقیقات ادامه پیدا کرد و شامگاه دوشنبه دوم تیرامسال مردی ۲۴ ساله به عنوان مظنون در خانه‌ای روستایی در شهرکرد بازداشت شد. مرد جوان دیروز به بازپرس جنایی گفت : در روستا چوپانم . سه ماه پیش با مقتول در اینستاگرام آشنا شدم.
برای او عکس فرستادم و برایم قلب فرستاد. او از همسرش جدا شده‌بود و یک بچه داشت. قبل از عید دو بار او را دیدم. خانه‌ای اجاره کرد و من را به عنوان شوهرش به صاحبخانه معرفی کرد. قرار بود ماهی یک میلیون تومان اجاره خانه را پرداخت کنم. به تهران آمدم و در یک ساختمان در حال ساخت مشغول به کار شدم. مادرم هم از این ارتباط اطلاع داشت. روز قتل، به بهانه این‌که خانواده‌اش مهمان او هستند از من خواست به خانه نیایم. من هم شب در ساختمانی که کار می‌کردم خوابیدم. روز بعد که به خانه رفتم متوجه قتل او شده و از ترس به روستا فرار کردم که در آنجا بازداشت‌شدم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *