شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۸ قبل از ظهر به وقت تهران

پایان شگفت آور فهرست مظلومی!

مجله انلاین دوستان :  در روزهای پایانی نقل و انتقالات استقلال اتفاقات عجیبی در این تیم می افتد.

پایان شگفت آور فهرست مظلومی!
پایان شگفت آور فهرست مظلومی!

به گزارش شفقنا پرویز مظلومی لیست بازیکنان مدنظر خود را به کمیته نقل و انتقالات باشگاه داده است و به گفته علی نظری جویباری، رییس این کمیته، این کمیته توانسته بیش از ٨٠ درصد خواسته های سرمربی استقلال را برآورده کند.

اما در روزهای پایانی نقل و انتقالات این تیم و بسته شدن ترکیب آبی ها برای فصل آینده اتفاقات شبهه آور و سوال برانگیزی در حال وقوع است. ابتدا مذاکره مظلومی با قاسم دهنوی بود که پس از انتقادات صورت گرفته و اعتراض های هواداران به حضور این بازیکن در استقلال، پرونده حضور او در ترکیب آبی های پایتخت بسته شد.
اکنون نیز مذاکره مظلومی با فرزاد حاتمی و معرفی او به کمیته نقل و انتقالات برای انجام مذاکرات نهایی مطرح شده است.
مظلومی که ابتدا در لیست خود سزار، مهاجم برزیلی سپاهان را قرار داده بود و خواستار جذب این بازیکن شده بود و کمیته نقل و انتقالات باشگاه نیز به دنبال جذب سزار شده بود، به یکباره مظلومی فرزاد حاتمی را معرفی کرده و خواهان حضور این بازیکن در استقلال شده است.
یکی دیگر از بازیکنانی که مظلومی خواستار او شده است، عبدالکریم اسلامی، بازیکن مس کرمان است. در حالی مظلومی، حاتمی و این هافبک کرمانی را خواسته که استقلالی ها در این فصل به دنبال جایگاههای بالای جدول لیگ و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند.
مشخص نیست که دوباره پیشکسوتان و طرفداران این تیم در خصوص جذب حاتمی و اسلامی موضع گیری خواهند کرد یا نه اما این سوال وجود دارد استقلالی که هواداران از آن حضور در بالای جدول و حتی قهرمانی در لیگ و یا جام حذفی و سهمیه لیگ قهرمانان را می خواهند، می تواند با این بازیکنان به خواسته طرفدارانش جامه عمل بپوشاند؟

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *