پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶ بعد از ظهر به وقت تهران

پاهای سرمازده کارتن‌ خواب همدانی قطع شد

حمید کیانی فوت مدیر بیمارستان بعثت همدان از قطع پاهای سرمازده کارتن‌ خواب همدانی به جهت شدت ضایعات وارد شده، خبر داد.

حمید کیانی‌فوت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: به جهت شدت ضایعات، جراحان بیمارستان بعثت مجبور شدند پاهای سرمازده کارتن‌خواب را در روز شنبه ۴ دی‌ماه قطع کنند.

وی با بیان اینکه تا لحظه آخر بیمار به عمل جراحی رضایت نمی‌داد بنابراین بستگانش شامل برادر و خواهرش را پیدا کردیم، افزود: جراحان تمام سعی خود را برای جدا کردن بافت‌های مرده پاهای کارتن‌خواب کردند اما در نهایت این امر جواب نداد و راهی برای نگهداشتن پاها وجود نداشت.

کیانی‌فوت ادامه داد: این کارتن‌خواب تا روز آخر راضی به انجام جراحی و قطع پاهایش نبود اما زمانی‌که دید درمان جواب نداد و حیاتش در خطر است، راضی به این کار شد.

وی با بیان اینکه با کمک واحد مددکاری اجتماعی بیمارستان موفق به صدور دفترچه برای بیمار شدیم، عنوان کرد: برادر این کارتن‌خواب در بیمارستان حضور داشت و خود بیمار هم عاقل و بالغ بود تا عمل جراحی صورت گیرد و اکنون این فرد تقریبا سه چهار انگشت بالاتر از مچ هر دو پای خود را از دست داده است.

مدیر بیمارستان بعثت همدان با بیان اینکه سه روز پس از عمل جراحی یعنی روز سه‌شنبه ۷ دی‌ماه بیمار تحویل بهزیستی شد، تصریح کرد: پس از مدتی مراحل آماده‌سازی پروتز و گذاشتن عضو مصنوعی آغاز خواهد شد که درباره هزینه‌ها و طی مراحل آن بهزیستی ورود می‌یابد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *