پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

پاسخ هوشمندانه دژاگه به سوال غیر حرفه ای یک خبرنگار

www.dustaan.com-دژاگهمجله انلاین دوستان :  بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به سوال شیطنت آمیز یک خبرنگار خارجی پاسخ هوشمندانه ای داد.

به گزارش قدس  به برزیل، اشکان دژاگه در پایان تمرین جمعه تیم ملی فوتبال ایران، ضمن بیان مطلب فوق افزود: فکر می‌کنم نباید تنها به آرژانتین فکر کنیم زیرا همه تیم‌ها خیلی قوی هستند. ما باید به تیم خودمان نگاه کنیم و سعی کنیم بازی خودمان را به نمایش بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: بازی اول خیلی مهم هست در این تورنمنت‌ها. امیدوارم استارت خوبی داشته باشیم. تیم ما خیلی خوب کار می‌کند و ان شالله بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در مورد تیم ملی می تواند از مرحله اول به دور بعد صعود کند، تصریح کرد: فکر می‌کنم در فوتبال همه چیز می‌تواند اتفاق بیفتد. من تیم ملی ایران را خیلی خوب می‌بینم. از وقتی به اردوی تیم ملی آمده‌ام همه بازیکنان و مربی خیلی خوب کار می‌کنند و همه حاضر هستند برای حضور در جام جهانی. ما این شانس را داریم که سورپرایزی را در جام جهانی به همه نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همه بازیکنان تیم ملی باید در کار دفاعی و حمله با یکدیگر شرکت کنند. شرایط جام جهانی به گونه‌ای است که باید همه تیم در برنامه‌های تاکتیکی شرکت کنند. چه زمانی‌که در فاز حمله حضور داریم و چه زمانی که می‌خواهیم دفاع کنیم. همه باید با هم باشیم.

دژاگه در پاسخ به پرسش یک خبرنگار خارجی که از او در مورد تدابیر شدید امنیتی پیرامون تیم ملی فوتبال ایران و آمریکا در شهر سائوپائولو پرسیده بود، اظهار کرد: من اینجا هستم تا در مورد مسائل ورزشی صحبت کنم و در مورد فوتبال حرف بزنم.

وی در مورد اینکه آیا از تجربیاتش در لیگ انگلیس به بازیکنان ایران هم چیزی منتقل خواهد کرد؟، تصریح کرد: قطعا اینطور خواهد بود و هر کمکی که از دستم بربیاید، در خدمت بازیکنان تیم ملی خواهم بود و تجربیاتم را به انها منتقل خواهم کرد. برای تیم ملی فوتبال ایران خوب هست که تیم‌های دیگر از تیم ایران اطلاعاتی ندارند و ما می‌توانیم برای تیم‌های دیگر یک سورپرایز داشته باشیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه آیا در تیم فولهام باقی خواهد ماند یا نه گفت: یکسال دیگر با این تیم قرارداد دارم اما قعلا تمرکزم روی جام جهانی است و در این مورد فکر نمی‌کنم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *