جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۴ قبل از ظهر به وقت تهران

پاسخ محبوب ترین بازی های موبایل عید ۹۸

در شرایط کنونی برای بازی سازان حرفه ای بسیار مناسب است تا بتوانند ایده های خود را عملی کرده و بازی های جذاب خود را منتشر نمایند. بازی هایی مانند بازی آمیرزا نیز از همان ابتدا با ایده ای ساده شکل گرفته و به تدریج کامل تر شده اند. حل مراحل بازی آمیرزا آن قدر شیرین و جذاب است که وقتی درگیر آن شوید مدت ها مشغول بازی کردن هستید. این ویژگی کار ساده ای به نظر می رسد ولی در عمل حاصل مدت ها تلاش و همفکری های تیم بازی سازی نردبان اندیشه بود است. زمانی که یک گیم مسیر دقیق خود را شناسایی کند؛ به طور حتم با سرعت بیشتری به سمت هدف خود پیش خواهد رفت.

کاری که مخاطبین این بازی باید انجام دهند تا به تدریج و رفته رفته در بازی به موفقیت های تعیین شده برسند این است که ابتدا چند فصل اول بازی را با سرعت کمتری شروع کرده و با شیب ملایمی سعی کنند در طول روز تعداد مرحله های انجام شده را بیشتر نمایند. البته شروع کردن حل مراحل بازی آمیرزا کاملا دست خودمان است ولی این که آن را به پایان برسانیم واقعا اراده قوی و زیادی را می طلبد. شما نمی توانید تعیین کنید که در این زمان می خواهید چند مرحله از این بازی را انجام دهید. به این علت که تا به خودتان بیایید می بینید که ساعت ها محو بازی کردن در محیط بازی آمیرزا شده اید به طوری که حتی باور کردنش برایتان بسیار دشوار خواهد بود.

بازی های وابسته کننده و اعتیار آور مانند بازی آمیرزا در مارکت های مختلف زیاد دیده می شوند و این تنوع در بازی های یکی از ویژگی های خوبی است که برای کاربران بازی های موبایلی یک امتیاز خوب به حساب می آید. بازی فندق نیز یکی از این بازی های اعتیار آور است. دستیابی به پاسخ گیم فندق آن هم به صورت کامل، کاری ساده ای نیست و باید کمی در این رابطه توانایی داشته باشید. توانایی هایی که از قبل و به دلیل انجام دادن سایر بازی های حدس کلمات و دانستنی ها به دست آورده اید. بازی فندق همه ویژگی های کاربر پسندی که باید داشته باشد را دارد و با اضافه کردن چند ویژگی دیگر کار ساده ای برای خود فراهم کرده است.

کاربران در این بازی دوست داشتنی چندین قابلیت جذاب را پیش روی خود می بینند که یکی از مهم ترین آن ها، بازی ها و پرسش های روزانه است. به کمک این پرسش های روزانه می توان امتیازات بیشتری به دست آورد و با استفاده از این امتیازات مسیر هموارتری به سمت دستیابی به پاسخ گیم فندق در پیش گرفت. بازی فندق از نظر پشتیبانی هم بسیار قوی عمل کرده است و حتی در این بازی می توانید اگر ایده خلاقانه ای به ذهنتان می رسد را با سرعت با پشتیبانان این بازی در میان بگذارید. تقریبا در هر به روزرسانی از بازی فندق شاهد اضافه شدن مرحله هایی بوده ایم که ایده های آن ها کاملا توسط مخاطبین بازی طراحی شده است.

بازی های موفق دیگری نیز در حال حاضر در سایت های اینترنتی و بازارهای اندروید و آی او اسی به چشم می خورند که مهم ترین ویژگی برای خود را، کیفیت بالا در نظر گرفته اند. کیفیت در این بازی های مسلما حرف اول را می زند. بازی باقلوا یکی از این بازی ها است. رسیدن به پاسخ بازی باقلوا علاوه بر سخت بودن؛ کمی هم زمان بر می باشد. زمان مورد نیاز برای تمام کردن این بازی حتی اگر هر روز هم آن را انجام دهید، چیزی حدود یک ماه تخمین زده شده است. که البته به دلیل تفاوت در توانایی های افراد، می تواند کم تر و یا بیشتر شود. بازی باقلوا یکی از پرچم داران اصلی تیم بازی سازی نردبان اندیشه می باشد.

طراحان بازی باقلوا بر روی طراحی مرحله های منحصر به فرد بسیار حساس هستند. این طراحان همیشه سعی کرده اند جدیدترین و بکرترین ایده هایی که در اطرافشان به چشم می خورند را به بازی خود اضافه نمایند. به همین دلیل بازی باقلوایی که در حال حاضر در اختیار عموم قرار گرفته است، یک بازی کاملا خاص و دوست داشتنی می باشد. پاسخ بازی باقلوا را می توانید در سایت های بسیار زیادی دریافت کنید که این کار باعث می شود که در شرایط ایده آلی قرار گرفته و با امتیازی بسیار خاص این بازی را تمام کنید. فراموش نکنید که استفاده نا به جا از این راهنمایی ها و پاسخ ها می تواند به مقدار قابل توجهی، جذابیت بازی را برای شما عزیزان کاهش دهد.

دنیای گیم های موبایلی با چنین بازی هایی به اتمام نمی رسد و لا به لای بازی هایی که همگی محیط مارکت ها را به دست گرفته اند، شاهد انتشار بازی های دیگری هستیم که با رعایت تمام موارد مورد نیاز، برای بهترین شدن خودشان تلاش می کنند. یکی از نمونه های بارز این بازی ها، بازی جدولانه می باشد. یکی از موفق ترین بازی های چند سال اخیر که با یک ایده ساده ولی محبوب خود را به دنیای بازی های موبایلی معرفی کرده است. بازی جدولانه خیلی سریع رشد کرده و خیلی سریع هم به موفقیت رسید. مهم تر از سرعت رشد بازی جدولانه، حفظ کیفیتی بود که این بازی از همان ابتدا به تمام تلاش خود برای کاربرانش ارائه می کرد.

بازی جدولانه از همان ایده جدول های شرح در متن که در مجله های حل می کردیم الگو برداری کرده است و ویژگی اصلی آن را می توانیم تعداد مرحله هایش در نظر بگیریم. تعداد مرحله های بازی جدولانه هیچ گاه کمتر از هزار مرحله نمی شود و در تمام ورژن ها و نسخه های این بازی تعداد مرحله های بازی به همین تعداد، بالا می باشد. از این مسئله جالب تر این که برای این بازی به صورت مرتب آپدیت هایی در نظر گرفته می شود و خود هر به روزرسانی نیز شامل چندین مرحله جدید می باشد. به طور خلاصه باید گفت که در بازی جدولانه برنامه ریزی دقیق باعث شه است که این بازی با سرعتی قابل قبول به تمامی هدف های تعیین شده اش دست پیدا کند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *