شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۲ قبل از ظهر به وقت تهران

پاسخ اخرین اپدیت بازی های موبایل بهمن ۹۷

در زمانی زندگی می کنیم که تمام کردن بازی های مختلف بدون راهنمایی و بدون استفاده کردن از رمزهای مختلف کار چندان آسانی نیست. سایت های ارائه کننده چنین راهنمایی هایی در بین کاربران محبوبیت دارند مانند سایت پر طرفدار بازی کمک که با انتشار حل بازی آمیرزا برای اولین بار به محبوبیت دست یافت. بازی آمیرزا از جوانب مختلفی برای کاربران و گیمرها یک بازی سرگرم کننده بدون رقیب است. یکی از این جنبه ها این است که بازی آمیرزا با رعایت اصول استاندارد بازی سازی توانسته است محیطی جذاب و در عین حال کاربردی را برای کاربران خود فراهم کند. این محیط به حالتی طراحی شده است که علاوه بر افراد حرفه ای، سایر افراد نیز بتوانند بتون سردرگمی در این محیط به فعالیت خود ادامه دهند.

یکی دیگر از جنبه هایی که برای کاربران و طرفداران بازی آمیرزا از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ تعداد مراحل بالا و البته متنوع این بازی می باشد. این که صرفا یک بازی دارای مراحل بسیار زیادی باشد یک اولویت به شمار نمی آید. در صورت این موضوع را می توان یک ویژگی مثبت شناسایی کرد که این مراحل هم زیاد بوده و هم دارای تنوع قابل قبولی باشند که کاربران در بازی به هیچ عنوان احساس خستگی و بی میلی نکنند. به دلیل این که این ویژگی در این بازی وجود دارد، در طول حل بازی آمیرزا با چالش های جذابی رو به رو می شوید که به تنهایی ممکن است این چالش ها یکی از دلایل اصلی انتخاب کاربران این بازی باشد.

سایت بازی کمک علاوه بر این که سعی کرده است به صورت جامع و کامل تمام بازی های موبایلی ایرانی را پوشش دهد، در این رتبه بندی خود سعی کرده است که بازی هایی که از محبوبیت های بیشتری برخوردار هستند را با توجه بیشتری پوشش دهد. پاسخ گیم باقلوا نیز به صورت برجسته در این سایت قرار گرفته است چرا که بازی باقلوا نیز یکی از پر طرفدارترین بازی های ایرانی می باشد که در کنار بازی آمیرزا توانسته است جایگاه های بسیار خوبی را به دست آورد. باقلوا دارای مرحله هایی است که به سادگی مراحل بازی آمیرزا نمی باشد و همین کمی سخت شدن مرحله ها باعث شده است تعداد زیادی از مخاطبین بازی به همین دلیل باقلوا را اولویت اصلی خود قرار دهند.

این موضوع کاملا سلیقه ای است که یک نفر دوست داشته باشد بازی ذهنش را با چالش های جدید رو به رو کند یا یک سری راه از پیش تعیین شده وجود داشته باشد که او را به انتهای بازی برساند. اما موضوعی که باعث شده است بازی باقلوا بتواند هر دو گروه گفته شده را به صورت کامل پوشش دهد این است که مراحل بازی دارای سطوح مختلفی است و این سطوح دشواری، به صورت پراکنده قرار گرفته اند. هر چند با جلو رفتن در بازی تعداد حروف کلمات بیشتر می شود ولی در بین فصل ها نیز بسیار اهمیت دارد که کدام مراحل و با چه ترتیبی حضور داشته باشند. شاید به همین دلایل گفته شده باشد که پاسخ گیم باقلوا یکی از مهم ترین جست و جوهایی باشد که کاربران سایت بازی کمک آن را انجام داده اند.

اما همان طور که به صورت اجمالی به آن اشاره کردیم، سایت بازی کمک علاقه خاصی به بازی های محبوب داشته و به این بازی ها توجه ویژه ای دارد. شاید حدس زده باشید که در این سایت به جز بازی های جذاب آمیرزا و باقلوا کدام یک از بازی های محبوب دیگر، به طور قطعی حضور دارد. جواب بازی فندق نیز که یکی دیگر از بازی های پر مخاطب ایرانی می باشد به صورت دقیق، کامل و البته به روز شده در سایت بازی کمک به چشم می خورد. زمانی که بازی های موبایلی مانند بازی فندق بین کاربران به محبوبیت عمومی می رسند، سایت های زیادی سعی می کنند با انتشار جواب ها و رمزهای این بازی های، کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کرده و بازدید سایت خود را بالا ببرند.
این سایت ها معمولا یک بار جواب های این بازی ها را ارائه کرده و پس از آن توجهی به این جواب های نمی کنند.در حالی که در سایت بازی کمک زمانی که پاسخ های یک بازی به صورت کامل ارائه می گردد، کارشناسان سایت به صورت هوشمندانه بازی گفته شده را زیر نظر دارند و در صورت به روز رسانی بدون معطلی جواب های جدید را برای این بازی ها آماده می کنند. جواب بازی فندق نیز به محض انتشار آخرین نسخه رسمی این بازی، توسط کارشناسان سایت بازی کمک آماده شده و در مطلب مربوطه به این بازی منتشر شده است.
اما بازی ها فقط به بازی های موبایلی محدود نمی شوند و تعداد زیادی از افراد علاقه خاصی به بازی های کامپیوتری و بازی های کنسولی دیگر دارند. این بازی ها نیز در برخی از حالات می توانند رمزها و راهنمایی های داشته باشند که کاربران بازی با استفاه از این رمز ها و راهنمایی ها بتواند بازی را به حالت ساده تری ادامه داده و نتیجه بهتری از عملکرد خود داشته باشد. سایت بازی کمک به این بازی های نیز توجه داشته و سعی می کند در صورت انتشار جواب ها و رمزهای رسمی از طرف تیم های بازی سازی و استودیوهای بین المللی، این پاسخ ها و رمزهای همراه آن را فورا در اختیار کاربران خود قرار دهد.
در این سایت علاوه بر ویژگی های گفته شده می توانید توضیح کوتاهی از بازی های محبوب خود در اختیار داشته باشید و یا این که اگر یک بازی را انجام نداده اید و دوست دارید در مورد آن کمی بیشتر بدانید، می توانید به سایت بازی کمک مراجعه کرده و با جست و جوی نام بازی، اطلاعات مختصر و مفیدی در مورد سبک بازی و نوع گیم پلی آن به دست آورید. در انتهای هر مطلب نیز به صورت کامل و به ترتیب موجود در بازی، همه جواب های آن بازی آماده شده است که در صورت استفاده از این جواب ها می توانید بازی را با سرعتی باورنکردنی و با کسب رتبه ای کاملا ایده آن به پایان برسانید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *