پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴ بعد از ظهر به وقت تهران

پاداش یک میلیونی به شرط نزدن پنالتی +عکس

مجله خبری دوستان : پاداش یک میلیونی به شرط دادن نزدن پنالتی : مالک متومل باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه به کاوانی ستاره اروگوئه ای این تیم وعده داده در صورت آقای گل شدن بدون زدن ضربات پنالتی یک میلیون یورو پاداش خواهد داد .


نیمار، امباپه و کاوانی

پاداش یک میلیونی به شرط دادن نزدن پنالتی

مالک پاری‌سن ژرمن به مهاجم اوروگوئه‌ای تیمش پیشنهاد داده در صورتی که بدون زدن پنالتی آقای گل تیم شود یک میلیون یورو پاداش خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پاری‌‎سن ژرمن در ۷ بازی اولش در لیگ ۲۱ گل زده است اما این تیم موفق در رختکن مشکلاتی دارد و بازیکنانش حتی در زمین بازی هم  دو دسته شده‌اند.

مالک این تیم، ناصر الخلیفی، بعد از درگیری نیمار و کاوانی در زمین بر سر پنالتی و ضربه کاشته زدن اعلام کرد که کاوانی باید در این تیم پنالتی‌ها را بزند اما این کار او عصبانیت نیمار را در بر داشت،روزنامه ال‌پائیس مدعی شده الخلیفی به ادینسون کاوانی یک وعده پاداش یک میلیون یورویی برای آقای گل تیم شدن داده است.

این رقم پیش از این در قرارداد او وجود نداشت ولی کاوانی که در ۷ بازی اول ۷ گل زده بود این پیشنهاد را رد کرده است چون قرار بوده معیار بهترین گلزن شدن بدون احتساب گل‌‎هایی باشد که از روی نقطه پنالتی زده شده و در واقع معنی‌اش این است که الخلیفی پیشنهاد یک میلیون یورویی داده تا پنالتی‌ها را از کاوانی گرفته و به نیمار بدهد. طبق گزارش این روزنامه، جو باشگاه متشنج است. اونای امری از تیاگو موتا و تیاگو سیلوا، بازیکنان باتجربه تیم خواسته تا پادرمیانی کرده و با نیمار و کاوانی مذاکره‌ای داشته باشند.

باید دید در بازی‌های آینده تکلیف پنالتی‌ها و ضربات ایستگاهی پاری‌سن ژرمن چه خواهد شد و روابط بین بازیکنان صمیمانه‌تر خواهد شد یا نه.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *