پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵ بعد از ظهر به وقت تهران

پاداش عجیب کی‌ روش به قهرمانی خوزه مورینیو!

کارلوس کی روش سرمربی موفق تیم ملی فوتبال کشورمان، در بخشی از گفت و گوی خود با هفته‌ نامه اکسپرس پرتغال ماجرای جالبی را از خاطره مشترکش با خوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد تعریف کرد. 

http://www.varzesh11.com/images/news/sir-alex-ferguson-carlos-queiroz-168.jpgبه  گزارش  ۱۱ نیوز ؛کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان در بخشی از مصاحبه مفصل خود با هفته‌نامه اکسپرس پرتغال که روز گذشته منتشر شد از سوابق سرمربیگری خود گفت. این مصاحبه در زمان اردوی تیم ملی در اتریش توسط پدرو کاندیاس صورت گرفته که در آخرین شماره هفته‌نامه اکسپرس منتشر شده است. کی‌روش که به تازگی با تیم ملی ایران چهارمین صعود خود به جام جهانی را جشن گرفت در خصوص اولین حضور پرتغال در جام کنفدراسیون‌ها با هدایت فرناندو سانتوس گفت: فرناندو سانتوس یک مربی باتجربه است و من مربی او بوده‌ام حالا ببینید من چقدر سن دارم؟! (با خنده). تعدادی از مربیان در آستانه بازنشستگی بازیکنان من بوده‌اند، من متعلق به دوران دایناسورها هستم و یک بار در دوران کودکی با دایناسورها روبه‌رو شدم (با خنده).

 

اما بگذارید یک داستان از مورینیو برای شما بگویم، پایان‌نامه مورینیو را باید من تأیید کنم، او و پسیرو شاگردان من بودند و هستند، هر روز ما با هم در این خصوص صحبت می‌کنیم تا در این مورد به توافق برسیم اما مردم این پایان‌نامه را خواهند دید و نمی‌توان در آن مزخرف نوشت (با خنده). بنابر این من به مورینیو گفتم تو منچستریونایتد را قهرمان کن من هم به عنوان پاداش پایان‌نامه‌ات را تأیید می‌کنم، پس از آن هم به او گفتم پایان‌نامه‌ات را به عنوان پاداش قهرمانی منچستر در یورولیگ تأیید کردم!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *