چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ بعد از ظهر به وقت تهران

وقتی همه توقع قهرمانی در جام ملت‌ ها را دارند

از گوشه و کنار شنیده می‌شود کی‌روش بودجه‌ای را برای اردو‌های تیم ملی در نظر گرفته که تقریباً قابل توجه است و همچنین ۷ بازی تدارکاتی هم از فدراسیون فوتبال خواسته…

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1397/4/28/8344396_224.jpg

پیشنهاد‌های کی‌روش برای تیمی است که قصد و نیت قهرمانی دارد و افکار عمومی هم به این نتیجه رسیده ایران باید قهرمان جام ملت‌های آسیا شود.

مردم حال و حوصله بررسی شرایط را ندارند و خبری از حال و روز ژاپن، کره‌جنوبی، عربستان و استرالیا نمی‌گیرند! آن‌ها فقط می‌گویند ما برد می‌خواهیم. ما جام می‌خواهیم.

کی‌روش هم اگر بماند وظیفه دارد به تعهداتش عمل کند! او وقتی متعهد به قهرمانی است نمی‌تواند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند، اما سؤال این است؛ آیا فدراسیون فوتبال شرایط کی‌روش را پذیرفته؟

چندی پیش دبیر فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای گفت: انتخاب اول و آخر فدراسیون برای جام ملت‌های آسیا کی‌روش است. کی‌روش، اما پیشنهاداتی به فدراسیون فوتبال ارائه کرده که در انتظار شنیدن پاسخ مثبت است؛ اگر فدراسیون پیرامون اردو‌های آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی به او قول داده نمی‌تواند و نباید زیر قول و قرارش بزند.

این همان نکته مهمی است که در این میان مستتر باقی مانده؛ نخست خوش‌قولی فدراسیون و ضمانت اجرایی آنچه کی‌روش می‌خواهد و دوم سلب هرگونه امکان بهانه گیری از کی‌روش و قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا…

منبع: خبرورزشی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *