پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۸ بعد از ظهر به وقت تهران

وقتی ملک سلمان با پله برقی طلایی از هواپیما پایین آمد! +تصاویر

سفر ملک سلمان پادشاه عربستان  به اندونزی به همراه ۱۰۰۰ خدمه حواشی بسیاری به همراه داشته است، یکی از این حواشی استفاده وی از پله برقی طلایی و۲ آسانسور به هنگام پایین امدن از هواپیما بوده است.

سفر ملک سمان نخستین سفر یک پادشاه سعودی به کشور اندونزی در طول ۴۷ سال گذشته است، این سفر با استقبال خوب مسئولان اندونزی همراه بوده است.

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، ملک سلمان صبح امروز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه وارد پابتخت اندونزی، پرجمعیت‌ترین کشور اسلامی جهان شد.

در این سفر هیأتی بالغ بر ۱۰۰۰ نفر وی را همراهی می‌کنند. سفر پادشاه عربستان سعودی به اندونزی ۱۲ روز طول خواهد کشید که ۳ روز برای دیدار با مقامات اندونزی و بقیه آن برای گذراندن تعطیلات در جزیره بالی خواهد بود.

تجهیزاتی به وزن ۴۶۰ تن شامل خودروهای مرسدس بنز لیموزین و پله‌ برقی ویژه برای پیاده شدن پادشاه از هواپیما نیز به اندونزی ارسال شده است. اکثر این اثاث به جزیره توریستی بالی اندونزی انتقال داده شد. قرار است ملک سلمان و هیأت همراه پس از انجام دیدارهای رسمی با مقامات اندونزی برای گذراندن تعطیلات به این جزیره سفر کنند.

این نخستین سفر یک پادشاه سعودی به اندونزی در ۴۷ سال اخیر است.

پادشاه عربستان سعودی قرار است در این سفر آسیایی علاوه بر اندونزی به مالزی، برونئی، ژاپن، چین، مالدیو و اردن سفر کند. اندونزی نخستین مقصد سفر ملک سلمان است.

دولت اندونزی نیز برای استقبال تدارک زیادی دید از جمله اینکه ۶۰ هزار دانش آموز را سازماندهی کرد تا در طول مسیر حرکت از فرودگاه تا کاخ ریاست جمهوری اندونزی در جاکارتا، در کنار خیابان بایستند و برای ملک سلمان دست تکان دهند و از او استقبال کنند.

%postname%

%postname%

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *