پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲ بعد از ظهر به وقت تهران

وقتی باباپنجعلی مقبول می افتد

علیرضا خمسه درباره نقش باباپنجعلی در سریال «پایتخت» و ویژگی های شخصیت های این سریال سخن گفت.

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,علیرضاخمسه

وقتی باباپنجعلی مقبول می افتد

به گزارش مهر، علیرضا خمسه درباره شخصیت بابا پنجعلی در سری پنجم «پایتخت» که این روزها به کارگردانی سیروس مقدم در حال تصویربرداری است، گفت: انتخاب شخصیت های سریال «پایتخت» از بین جامعه واقعی خودمان است و شما می توانید ما به ازای شخصیت ها را در اجتماع اطرافیانتان پیدا کنید. هر یک از این‌ها یک مثال از یک مجموعه واقعی هستند که جمعیت کشور را تشکیل می دهند.

 

بازیگر سریال «پایتخت» درباره علاقه مخاطبان به نقشی که ایفا می کند، اظهار کرد: اگر اقبالی نسبت به شخصیت بابا پنجعلی وجود داشته است به این دلیل بوده که نمونه های چنین شخصیتی بسیار زیاد است. به طور مثال خود من وقتی در شمال کشور کار می کردیم شخصیت های بسیاری را شبیه به این کاراکتر دیدم. حتی در طول ساخت سریال در فصل های مختلف افراد زیادی هم بودند که پیش من می آمدند و می گفتند که نقشی که ایفا می کنم شبیه پدر یا پدربزرگ آنهاست و لحن حرف زدن و حتی راه رفتنشان به همین شکل بوده است.

 

وی توضیح داد: شخصیت های سریال «پایتخت» از بابا پنجعلی گرفته تا نقی و هما و ارسطو و دیگران همه واقعی هستند و ما فقط ممکن است کمی آنها را نمایشی کرده باشیم. خوشحال هم هستیم که شخصیت هایی را معرفی کردیم که مورد پسند و اقبال مردم است.

 

خمسه در پایان درباره سری پنجم این سریال و موقعیت های جدیدی که بابا پنجعلی با آنها رو به رو می شود، یادآور شد: در این سری طبعا اتفاقاتی رخ می دهد که هر یک از شخصیت ها بنا به موقعیت جسمی و روحی خود واکنش نشان می دهند. ما نمی توایم قصه را لو دهیم اما بابا پنجعلی در این فصل با موقعیت های متفاوتی مواجه می شود، موقعیت هایی که از ذهن نویسندگان ما برآمده است و اتفاقا آنها هم ریشه ای در جامعه دارند.

 

سریال «پایتخت۵» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری تولید می شود و نویسندگی آن را محسن تنابنده و خشایار الوند بر عهده دارند. در این سریال بازیگرانی چون علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، هومن حاجی عبدالهی، نسرین نصرتی و… به ایفای نقش می پردازند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *