جمعه , ۲۱ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۴ قبل از ظهر به وقت تهران

وقتی ایران، مراکش را برد مثل مورینیو خوشحالی کردم

مک‌درموت دستیار سابق کی روش در تیم ملی :   در ابتدای بازی تیم ملی ایران با مراکش پیام های زیادی از خانواده و دوستانم دریافت کردم که این چه نوع سبک بازی است و چه اتفاقی دارد می افتد.

در یک رستوران به همراه یک خانواده روس بازی را تماشا کردم. ما در دقیقه ۹۰ بازی موفق شدیم گل پیروزی را بزنیم. به محض زدن گل من شروع به خوشحالی کردم و این طرف و آن طرف می دویدم. این خانواده تعجب می کرد که چرا من این کارها را می کنم. من در پایان خوشحالی ام دویدم و روی زانوهایم ایستادم مثل کاری که ژوزه مورینیو در خوشحالی هایش در ورزشگاه انجام می داد.

وظیفه من آنالیز تیم ملی اسپانیا بود به همین خاطر ۶ ماه قبل از آغاز جام جهانی تیم ملی اسپانیا را آنالیز می کردم و تمام بازی هایش را دنبال می کردم. اما تمرکز من روی بازی اول ایران مقابل مراکش نیز بود چون اگر می باختیم دیگر آنالیز اسپانیا سخت بود.

در روزهای آمادگی برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به همراه کی روش و تیم ملی ایران رکوردی بی سابقه در مربیگری ام ثبت کردم. این رکورد ۲۰ ساعت کار روزانه بود. من هر روز دو ساعت را تماشا می کردم، یکی وقتی از خواب بیدار می شدم که ساعت ۹ صبح بود و یکی وقتی می خواستم بخوابم که ساعت ۴ یا ۵ صبح بود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *