پایگاه اینترنتی هافینگتن پست گزارش داد، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا شب گذشته پس از اعلام راهبرد امنیت ملی آمریکا برای ۴ سال آینده سخنرانی کرد.

او در سخنرانی خود استراتژی های ۴ سال آینده آمریکا در قبال مواضع مختلف را شرح داد. با این حال، این سخنرانی او حواشی به دنبال داشت که جالب ترین آن نحوه آب نوشیدن ترامپ بود.

ترامپ همانند کودکان آب می نوشد+عکس

نحوه آب خوردن ترامپ پیش از این نیز سوژه شبکه های اجتماعی شده بود.

او در طول سخنرانی لیوان آب را که روی میز قرار داده بودند با دو دست نگه داشت و از آن نوشید. ویدئوی این حرکت ترامپ بارها در شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر بازنشر شد. بسیاری از کاربران با دست انداختن نحوه آب خوردن ترامپ نوشتند: رئیس جمهور آمریکا همانند کودکی با دو دست لیوان را نگه داشته تا مانع افتادن آن یا ریختن آب روی لباسش شود. نحوه آب خوردن او همانند کودکان است. یا شاید پیش از این در لیوان آب نخورده است.

ترامپ همانند کودکان آب می نوشد+عکس

وقتی آب خوردن دونالد ترامپ سوژه کاربران می شود!

ترامپ همانند کودکان آب می نوشد+عکس

برخی از کاربران نیز اذهان را به انتقاد ترامپ از آب نوشیدن مارکو روبیو در رقابت های انتخاباتی جلب کردند و نوشتند ترامپ نحوه آب نوشیدن مارکو روبیو را مسخره می کرد ولی او خود همانند یک کودک آب می نوشد.

ترامپ در طول رقابت های انتخاباتی بارها مارکو روبیو، حریف جمهوری خواه خود را به دلیل نوشیدن زیاد آب حین مناظره  و سخنرانی مسخره کرده بود.

ترامپ همانند کودکان آب می نوشد+عکس