پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۰ بعد از ظهر به وقت تهران

وضعیت جسمانی مجری سرشناس، پس از تصادف هولناک! +تصاویر

ریچارد هموند مجری برنامه «گرند تور»، پس از همل جراحی موفقیت امیز خود، اعلام کرده است که به زودی به اجرا های خود ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرآنلاین، ریچارد هموند مجری مشهور عکسی از خودش پس از عمل جراحی منتشر کرد. او علاوه بر این قول داد که خیلی زود به کار بازگردد و ساخت برنامه «گرند تور»‌ را همراه با جرمی کلارکسون و جیمز می از سر گیرد.

مجری ۴۷ ساله پیشین برنامه «تخت گاز» چند روز پیش سر صحنه ضبط برنامه «گرند تور» هنگام رانندگی با یک خودروی اسپرت الکتریکی به شدت تصادف کرد. در این تصادف خودرو آتش گرفت.

اولین تصویر مجری معروف پس از تصادف

در این تصادف استخوان زانوی هموند دچار شکستگی شد. او که برای بهبودی عمل جراحی چند ساعته را پشت سر گذاشته است تصویری از رادیوگرافی پای خود را نیز منتشر کرد.

هاموند در این باره گفت:‌ «با خوشحالی پس از دو شب بی‌خوابی و یک عمل جراحی چند ساعته اعلام می‌کنم که کار روی زانوی همه‌کاره من به پایان رسید. خیلی زود به کار بازمی‌گردم.»

اولین تصویر مجری معروف پس از تصادف

تصادف شدید هموند روز ۱۰ ژوئن روی داد. او هنگام رانندگی با خودروی الکتریکی «ریماک کانسپت وان» دچار حادثه شد. ریماک ماشین اسپرت الکتریکی ساخت کرواسی است.

به گفته تیم سازنده «گرند تور» دلیل این تصادف هنوز مشخص نیست. هموند ۱۱ پیش نیز هنگام ضبط برنامه «تخت گاز» برای شبکه بی‌بی‌سی تصادف کرد و در اثر آسیب وارد شده به سرش دو هفته در کما بود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *