پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران

وسوسه پلید عاطفه ، مینا و مریم برای مردان تهرانی ! / آنها فقط ۱۹ ساله بودند!

۳ دختر که در قالب باندی به شکار مردان پولدار تهرانی دست می زدند به زندان و شلاق محکوم شدند.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1397/4/6/8228499_599.jpg

چهار سال پیش مردی با مراجعه به پلیس تهران به ماموران ادعا کرد که خودروی شاسی باند وی، از سوی دو زورگیر موتورسوار و در ترفند خاصی به سرقت رفته است.
خیلی زود پسری به نام داریوش پشت فرمان این خودرو دستگیر شد داریوش مدعی شد که خودرو را از یکی از دوستانش خریده، اما پس از مواجهه حضوری با راننده فریب‌خورده به عنوان یکی از زورگیران شناسایی شد و پذیرفت با یکی از دوستان و بچه محل های خود به نام «محمد» ۲۱ ساله که یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه سرقت و موادمخدر است، به این سرقت‌ها دست می‌زد.

داریوش با اعتراف به سرقت‌های مشابه، گفت: ۳ دختر جوانی را که با آنها به تازگی آشنا شده بودیم به عنوان طعمه در مسیر حرکت خودروها بویژه خودروهای مدل بالا قرار می‌دادیم؛ زمانی که راننده‌ای اقدام به سوار کردن آنها می‌کرد، به بهانه ایجاد مزاحمت و معرفی خود به عنوان برادر یا نامزد دختران جوان اقدام به متوقف کردن خودرو و ضرب و شتم راننده کرده و سرانجام زمانی که رانندگان کاملا تسلیم ما می‌شدند، با تهدید چاقو اقدام به سرقت خودرو، پول و گوشی‌های تلفن همراه آنها کرده و از محل متواری می‌شدیم.

با توجه به اعترافات داریوش، محمد دستگیر شد. محمد نیز با معرفی سه دختر جوان به نام «عاطفه»، «مینا» و «مریم» که هر سه ۱۹ شیشه‌ای هستند، دو عضو اصلی دیگر باند زورگیری به نام‌های «پیمان» و «پوریا» -۲۳ و ۲۲ ساله- را معرفی کرد.

محمد گفت که در مناطق مختلف سطح شهر تهران و در ساعات اولیه بعداز ظهر اقدام به سرقت‌های خود می‌کردند که خودروها را پس از مدتی استفاده و چرخیدن در سطح شهر، رها می‌کردند که با ادامه تحقیقات تعدادی از خودروهای سرقتی در مناطق مختلف تهران و به صورت رها شده کشف و صاحبان آنها نیز پس از حضور در پایگاه ششم و مواجهه حضوری با زورگیران، اظهارات آنها را در خصوص نحوه انجام سرقت از آنها تایید کردند.

در ادامه رسیدگی به پرونده و همزمان با انجام اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه ۵ عضو دیگر باند، کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه سرکرده گروه با کشف یک پژو ۴۰۵ دارای سابقه سرقت به شیوه زورگیری موفق به کشف دهها قطعه سنگ گرانقیمت شدند.

با پیدا شدن سنگ‌های گرانقیمت و مقادیر دیگر طلا و جواهرات از خانه رییس باند، صاحب این اموال در منطقه ستارخان شناسایی شد. وی با اشاره به اینکه در زمینه ساخت و فروش طلا و جواهرات فعالیت دارد، در خصوص نحوه ارتکاب سرقت به کارآگاهان عنوان داشت: برای استخدام منشی اقدام به انتشار آگهی استخدام در یکی از روزنامه‌ها کرده بودم که دو زن جوان به دفتر کار من در ستارخان آمده و یکی از آنها مدعی شد که برای استخدام مراجعه کرده است. در حالی که در داخل شرکت تنها بودم، ناگهان سه مرد در حالی که قمه و چاقو داشتند، وارد شرکت شده و با کتک زدن من با چاقو اقدام به سرقت پول، چند انگشتر تمام برلیان، مقادیری طلا و جواهرات و ده‌ها قطعه سنگ گرانقیمت داخل گاو‌صندوق به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون تومان نموده و همراه آن دو زن جوان از داخل دفتر خارج و متواری شدند.

با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص مشخصات دیگر اعضای گروه دزدان و نقش آنها در ارتکاب سرقت‌ها، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اقدام به شناسایی محل تردد و مخفیگاه آنها در منطقه خاوران کرده و در چند عملیات جداگانه، موفق به دستگیری هر ۵ زورگیر شدند.

این ۳ دختر و دیگر همدستانشان بعد از صدور کیفرخواست و محاکمه به تحمل هرکدام ۳ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شدند.

منبع: رکنا

۲/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *