سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ بعد از ظهر به وقت تهران

برای مسافرت این وسایل را حتماً به همراه داشته باشید!

پیدا کردن وسایل مورد نیاز برای سفر و جا دادن آن در چمدان آنقدر ها هم که فکر می کنید کار ساده ای نیست!

اولین قدم برای مسافرت بستن چمدانهاست، شما باید بدانید چه وسایلی در سفر مورد نیاز است، تا تمامی را بدون کم و کاست بردارید.

http://proxy-image.fanswong.com/proxy.php?url=http%3A%2F%2Fappnews.fanswong.com%2Fuploads%2Foriginals%2F201311%2F132-57-1384443178-57.jpeg

برای مسافرت این وسایل را حتماً به همراه داشته باشید!

برترینها : مهم نیست قصد دارید آخر هفته به یک سفر کوتاه بروید یا سفری که یک ماه یا بیشتر طول می کشد، بستن چمدان کاری بسیار دشوار تر از آن چیزی است که فکر می کنید. البته سفر های مختلف نیاز به بردن وسایل های مختلف دارند. برای رفتن به یک تفریح ساحلی، نیازی به بردن پالتو ندارید یا برای گردش آخر هفته در شهر، نیازی به بردن کفش های کوهنوردی ندارید.

با این حال چیز هایی وجود دارد که هیچ وقت نباید در سفر کوتاه یا بلند مدت، آنها را در چمدانتان قرار دهید. از مجموعه محصولات آرایشی و مو گرفته تا کتابخانه شخصی سفرتان و هر چیزی که می توانید بعد از رسیدن به مقصد خریداری کنید. در این مطلب چیز هایی که بهتر است در خانه نگه دارید و بعد از برگشت از سفر از آنها استفاده کنید ارائه شده است.

مقدار بسیار زیادی پوشاک و لباس

آیا مثل من هستید که هر زمان آماده سفر می شوید، وسوسه می شوید تا لباس های زیادی را با خود ببرید، زیرا فکر می کنید در سفر لازم است همه  آنها را بپوشید.

دچار این وسوسه نشوید. به شما نشان می دهیم چگونه باید به طور مفید، چمدانتان را پر از لباس برای سفر کاری تان کنید: چیزی که باید به خاطر داشته باشید، بردن لباس به تعداد ۵، ۴، ۳، ۲، ۱ عدد است. اولا ۵ جفت جوراب و زیرپوش بردارید. سپس ۴ عدد تاپ، ۳ دست شلوار، شلوارک یا دامن، ۲ جفت کفش و ۱ کلاه بردارید. البته می توانید این موارد را طبق نیازتان برای آن سفر خاص تغییر دهید.

قصد سفر به ساحل دارید؟ لباس شنا باید به همراه داشته باشید. می خواهید به عروسی بروید؟ یک یا دو لباس بردارید. می خواهید آخر هفته را در یک کنفرانس کاری بگذرانید؟ کت تان را فراموش نکنید. برای انتخاب بقیه لباس های مورد نیازتان، طبق این فرمول انتخاب کنید و مطمئن باشید همه چیز هایی که واقعا نیاز داشتید را برداشته اید.

 کیف سفر, لباس در سفر

هنگام سفر رفتن برای برداشتن لباس وسواس به خرج ندهید

تعداد زیادی کفش
کفش، فضای زیاد و با ارزشی از چمدان تان را می گیرد.  بیایید برای چند لحظه صادق باشیم: بگویید آخرین باری که کفش های نوک تیز و خیلی بلندتان را با خود بردید و خود را دلخوش کردید تا کل شهر را به سختی با آنها راه بروید، کی بوده است؟

طبق گفته کتاب راهنمای سفر “لونلی پلانت” یا “سیاره تنها،” نباید بیشتر از دو جفت کفش با خود ببرید مگر این که دلیلی برای بردن جفت سوم وجود داشته باشد. اگر می خواهید در رویدادی حاضر شوید که نیاز به کفش خاصی دارد می توانید آنها را ببرید. در غیر این صورت آنها را در خانه بگذارید.

کیف سفر, لباس در سفر

کفش، فضای زیاد و با ارزشی از چمدان تان را می گیرد

ابزار های مربوط به مو
آیا هر باری که می خواهید چند روز به سفر بروید، مشکل بردن دستگاه فر کننده مو، سشوار و اتو مو را دارید؟ اگر می خواهید که در یک هتل، خانه اجاره ای مجهز و آپارتمان بمانید یا با دوست بخشنده تان سفر کنید نیاز به بردن این وسایل نیست.

پائول فرولیچ، در مصاحبه با سایت برتر گردشگری “تریپ ادوایزر” یا “مشاور سفر”، گفت: سشوار و اسپری مو تقریبا در اکثر هتل ها وجود دارد و هتل های بهتر هم فر کننده مو قرض می دهند. این موضوع را با هتل یا میزبانی که می شناسید چک کنید تا ببینید که آیا این ابزار ها را قرض می دهند، در این صورت می توانید همه این دستگاه های حالت دهنده را در کشو قرار دهید و با خود به سفر نبرید.

کیف سفر, لباس در سفر

سشوار و اسپری مو تقریبا در اکثر هتل ها وجود دارد

 

لباس هایی که با آن ها راحت نیستید
پر کردن چمدان و قراردادن انواع لباس ها در چمدانتان، که به ندرت پیش می آید در زندگی عادی روزمره تان آنها را بپوشید، کاری راحت است. اگر معمولا لباسی را نمی پوشید، دلیلی برای نپوشیدن آن دارید.

اگر از پوشیدن آن لباس در خانه احساس ناراحتی می کنید یا به هر دلیل دیگر، پس قطعا نباید آن را با خود به سفر ببرید. باید در سفر راحت باشید و از آن لذت ببرید نه اینکه احساس عذاب وجدان از پوشیدن لباسی داشته باشید. پس آن لباس هایی که در آن راحت نیستید، مخصوصا لباس های شنا و همه نگرانی های مرتبط را در خانه بگذارید. آنها آخرین چیزی هستند که در سفر دلتان برایشان تنگ خواهد شد.

چتر
بستن درست چتر به طوری که فضای کمی اشغال کند سخت است زیرا فضای زیادی اشغال می کند. می توانید چتر خود را در خانه گذاشته و از این فضا برای بردن وسایل دیگر استفاده کنید. طبق وبلاگ راهنمای سفر به نام “سفر معتبر”، بسیاری از هتل ها، مهمانخانه ها و خانه های کرایه ای در صورت نیاز به صورت رایگان به شما چتر خواهند داد. اگر واقعا به چتر نیاز پیدا کردید به بخش گردشگری شهر بروید و یک چتر ارزان بخرید و نگران شکستن آن یا آوردن آن به خانه نباشید زیرا می توانید آن را بعد از سفر به کسی ببخشید یا دور بیاندازید.
کیف سفر, لباس در سفر

بستن درست چتر به طوری که فضای کمی اشغال کند سخت است

کیف کامل لوازم آرایشی تان
همان طور که نباید مجموعه کامل دستگاه های مربوط به مو را به سفر بیاورید این قضیه برای وسایل آرایشی هم صدق می کند. طبق گفته کارشناسان سفر در سایت “سفر هوشمندانه تر”، از وسایل ها یا لوازم آرایشی-بهداشتی چندکاره فراهم شده در هتل ها استفاده کنید. می توانید برخی از چیز ها را با همراهان سفرتان شریک شوید و وسایل آرایشی که حاوی چند رنگ هستند را بخرید. در نتیجه مجبور نیستید بسیاری از اقلام را با خود ببرید، زیرا فضای زیادی اشغال می کنند.

وسایل آرایشی ضروری تان را با خود ببرید مگر اینکه دلیلی برای نبردن این وسایل باشد. هیچ دلیلی برای آوردن همه خرت و پرت ها و وسایل با خودتان به سفر وجود ندارد آنها فقط فضا اشغال می کنند.

کیف سفر, لباس در سفر

هنگام سفر وسایل آرایشی ضروری تان را با خود ببرید و بردن زیاد لوازم آرایشی خود داری کنید

 

هر چیزی را در صورت نیاز با خود به سفر ببرید
اندی کرانز ، بنیان گذار شرکت “چمدان پاراول”، در یک مصاحبه با ماهنامه آمریکائی “راهنمای سفر عالی”، انتخاب ساک کوچک تر را برای بردن وسایلی که فکر می کنید ضروری باشد توصیه کرد. به طوری که با انتخاب ساک کوچکتر مجبور خواهید شد فقط وسایلی که نیاز دارید را با خود ببرید.

کتاب
کتاب سنگین است، پس صادقانه بگوییم که کتاب های خوب تان را در خانه بگذارید. جاناتان ساک، در یک مصاحبه با سایت برتر گردشگری گفت: با اینکه یک نرم افزار کتابخوان الکترونیکی نمی تواند جای کتاب را بگیرد اما یک تصمیم عالی برای سفر، بردن این کتابخوان های الکترونیکی است، زیرا هزاران کتاب را در یک نرم افزار می توانید ذخیره کنید. همچنین می توانید کتاب های بیشتری را در صورت اتصال به اینترنت وایرلس دانلود کنید.کیف سفر, لباس در سفر

کتاب سنگین است، پس هنگام سفر کتاب های خوب تان را در خانه بگذارید

 

چیز هایی که می توانید بعد از رسیدن به مقصد خریداری کنید
شاید هوشمندانه به نظر برسد که بعد از رسیدن به مقصد، وسایلی که نیاز دارید را خریداری نمایید، اما نیازی به صرف هزینه برای خرید چیزهایی که قبلا در اطرافتان بوده ندارید. زمانیکه دنبال کم کردن فضا در چمدان تان هستید، خرید چیزهایی که به راحتی در مقصد سفرتان در دسترس است ایده ای هوشمندانه است. اگر قصد دارید چیزی را در حین سفر خریداری کنید، آن وسیله را در اندازه کوچک خریداری کنید یا مطمئن شوید که قابل دور انداختن هستند زیرا نمی خواهید مجدد آنها را با خودتان برگردانید و بعد از راه افتادن کارتان، می توانید آن را دور بیاندازید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *