پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱ قبل از ظهر به وقت تهران

وزارت ارشاد را منحل کنید!

الیاس حضرتی: وزارت ارشاد را منحل کنیدنماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضع پیش آمده درباره وزارت ارشاد گفت: پیشنهاد می‌کنم که این وزارتخانه را منحل کنند و مسئولیت آن را به نهادهایی بدهند که بیشترین بودجه را در حوزه فرهنگ دریافت می کنند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضع پیش آمده درباره وزارت ارشاد گفت: پیشنهاد می‌کنم که این وزارتخانه را منحل کنند و مسئولیت آن را به نهادهایی بدهند که بیشترین بودجه را در حوزه فرهنگ دریافت می کنند.الیاس حضرتی  اظهار کرد: تنها ۱۶ درصد از بودجه فرهنگی کشور در اختیار وزارت ارشاد است این در حالی است که علما، بزرگان و مراجع کل مسئولیت مسائل فرهنگی کشور را از وزارت ارشاد می‌خواهند.

وی افزود: بهتر است که این ۱۶ درصد بودجه وزارت ارشاد را بین سایر نهادهای دریافت‌کننده بودجه فرهنگی تقسیم کنند و مسئولیت را هم به آنان واگذار کنند.

نماینده تهران تأکید کرد: آنها که بودجه فرهنگی را می‌گیرند، مسئولیت آن را نیز قبول کنند. کسی از دبیرخانه ائمه جمعه، سازمان دفتر تبلیغات اسلامی، حوزه‌های علمیه، صداوسیما و دیگر ارگان‌ها بازخواست نمی‌کند و همه صرفاً نسبت به عملکرد وزارت ارشاد انتقاد دارند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *