پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۴ بعد از ظهر به وقت تهران

ورود نامزد ها به ساختمان صدا و سیما برای مناظره +تصاویر

جهانگیری اولین نامزدی بود که وارد صدا و سیما شد،وی در پاسخ به سوالی که می‌پرسید این مناظره مهم است یا دو مناظره قبلی؟، گفت: مناظره‎ها به گونه‎ای طراحی شده که به جای ارائه برنامه نامزدها به بیان وعده‎ها پرداخته می‎شود. امیدوارم در مناظره امروز بیشتر به برنامه‎ها پرداخته شود. برنامه که فقط شعار نیست. باید برنامه رسیدن به این هدف، تیم کاری و راه‎های دستیابی به آن پرداخته شود. امیدوارم دوستان شفاف برنامه‌هایشان را بگویند و شعارهایشان را بگذارند برای سخنرانی‎ها.جهانگیری در پایان این مناظره را جدی تر از دو مناظره قبل دانست. عبدالعلی عسکری رئیس صداوسیما هم به استقبال او آمد و جهانگیری با لبخند به او گفت که مثل همیشه شاگرد اول شدم! اشاره او به این موضوع بود که غالبا زودتر از دیگر نامزدها به صداوسیما می‎رسد.

استقبال از جهانگیری در صداوسیما /عکس

مصطفی میرسلیم در بدو ورود به صداوسیما برای شرکت در مناظره سوم انتخاباتی با موضوع اقتصادی اظهار کرد: گرفتاری امروز کشور ما گرفتاری اقتصادی است. این امر برای جوانان محرزتر است.

وی ادامه داد:‌ باید ببینیم کدام یک از کاندیداها بهترین پیشنهاد را برای رفع موانع اشتغال جوانان و بهبود شرایط اقتصادی ارایه می‌دهند.

 

استقبال از میرسلیم در صداوسیما /عکس

محمدباقر قالیباف جهت برگزاری سومین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.

اهم اظهارات وی را در ادامه بخوانید
در جلسه دوم پیشنهادی داشتیم که این هفته هزینه اش را دادم
خیلی از افراد کابینه گفتند چرا، شاید تحت فشار ۴ درصدی ها بودند

هر تصمیم اقتصادی، منافع ۴ درصدی ها تحت تاثیر قرار میگیرد

امیدوارم کسی به جاده خاکی نرود

در کابینه ما شایسته سالاری است

کابینه باید با تجربه و جوان باشد

مصطفی هاشمی طبا پس از ورود به سازمان صداوسیما برای شرکت در سومین مناظره انتخاباتی با موضوع اقتصادی، اظهار کرد: به نظر من هر سه موضوع مناظره اهمیت بسیاری داشته است. موضوع اقتصادی به دلیل آنکه در مناظره نهایی قرار دارد از اهمیت بالاتری برخوردار شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که برای حل معضل اشتغال جوانان چه برنامه‌ای دارید، گفت: من تمام مسائلی را که طی این سه مناظره مطرح کرده و می‌کنم در جهت استقلال و سربلندی ایران بوده است.

هاشمی طبا خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری هم تأکید کردند استقلال ایران باید بیش از همیشه حفظ شود. من برای حفظ ارجمندی، گام گذاشتن در راه حل مشکلات از اقتصادی مقاومتی برای حل مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال جوانان استفاده خواهم کرد.

سیدابراهیم رئیسی پس از ورود به سازمان صداوسیما برای شرکت در مناظره سوم انتخاباتی با موضوع اقتصادی، اظهار کرد: همه مناظره‌ها به دلیل آنکه مردم می‌خواهند بدانند دولت طی این چهار سال چه کرده و کاندیداها برای آینده چه برنامه‌ای دارند مهم است.

وی ادامه داد: مردم امروز دغدغه موضوعات اقتصادی دارند. کارخانجات، کارگاه‌ها تعطیل شده و اقشار روستایی و کارگری می‌خواهند که حوزه‌های تولیدی فعال شوند، لذا به این جهت مناظره سوم اهمیت زیادی دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *