کشت پور، شهردار منطقه ۲:از صبح امروز ۳۰۰دوچرخه اشتراکی هوشمند وارد خیابانهای تهران شدند.
در صورت استقبال شهروندان این تعداد افزایش می یابد.
رئیس هیئت مدیره “بی دود”: تاکنون۵۴۰ نفر در این اپلیکیشن ثبتنام کردهاند و ۱۳ هزار نفر نیز این اپلیکیشن را نصب کرده اند.
شهروندان برای استفاده از دوچرخه ها میبایست در ابتدا ۱۵۹ هزار تومان به عنوان ودیعه در حساب کاربری خود داشته باشند.
هزینه نیم ساعت استفاده ۱۵۰۰ تومان است./ایسنا
مجله اینترنتی دوستان مجله خبری و سبک زندگی
