جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۲ قبل از ظهر به وقت تهران

واکنش کارلوس کی‌ روش پس از مصاحبه امروز برانکو

آقای پروفسور از کشور فوق العاده کرواسی، از طرف یک شهروند فروتن پرتغالی، از طرف کشوری که بیش از یک هزار سال قدمت تاریخی دارد؛ کشوری که در تاریخ، کشفهای بزرگی در این جهان و در مناطق مختلف دنیا داشته است.

http://f-f.ir/wp-content/uploads/2016/02/Branko-Ivankovic-Carlos-Queiroz.jpg

هیچ وقت خود را پشت کشور بزرگ کرواسی پنهان نکن و خواهشا به صورت غیرمحترمانه و کنایه آمیز کشور و مردم من را تحقیر نکن.

این مساله بین من و تو است و دقیقا بین من و تو است زیرا متاسفانه مسوولان ورزشی که وظیفه دارند شما را به سکوت وادار کنند و از لطمه زدن و سم پاشی علیه تیم ملی جلوگیری کنند، این انگیزه را برای دعوت شما به سکوت ندارند.

شما برنامه آماده سازی تیم ملی را در اردوی ژانویه در دوبی بر هم زدی و تمام سازمان تیم ملی را از هم پاشیدی تا جایی که من تهدید به اخراج شدم.

شما به صورت مستقیم در ساختمان پک و ایفمارک دخالت کردید وقتی برای دفاع از هومن افاضلی و خانم هراتیان حاضر شدی مصاحبه هایی را انجام داده و عکسهای متفاوتی را بگیری.

راجع به آدام همتی یادآوری کنم که با تخصص شما به تیم اضافه شد؛ بازیکنی که مثل بازیکنان اوکراینی هیچ دقیقه یا دقایق بسیار اندکی بازی کرد و این نشان دهنده کیفیت تصمیمات فنی شماست که با این تصمیمهای شما هزاران یا میلیونها دلار را از بین بردی.

برای امروز جهت یادآوری عرض می کنم که برای شما ۱۰ سال طول کشید که بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ پا به کشور بی نظیر ایران بگذاری. به خاطر اینکه بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ شما شجاعت یا وجاهت لازم برای نشان دادن صورتتان در ایران و قبول مسوولیت برای عملکردتان دوشادوش بازیکنانتان را نداشتید و آنها تنها و بدون حضور شما از جام جهانی برگشتند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *