پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۳ قبل از ظهر به وقت تهران

واکنش کاربران فضای مجازی به نمایش اعترافات کاربران اینستاگرام در صدا و سیما

واکنش کاربران فضای مجازی به نمایش اعترافات کاربران اینستاگرام در صدا و سیما | برقص تا برقصیم! | دادگاه غیرعلنی برای مفسدان اقتصادی؛ طبل رسوایی برای دختری که می‌رقصد.

http://www.instasazan.ir/wp-content/uploads/2016/06/instagram-users-instasazan.jpg

ایران نوشت: اعترافات تلویزیونی مائده هژبری کافی بود تا کاربران شبکه‌های اجتماعی با استفاده از هشتگ‌ مائده هژبری و برقص تا برقصیم نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

یکی از کاربران فعال توئیتر نوشت: «کسی یادش می‌آید آخرین باری که یکی از مفسدان اقتصادی در صدا و سیما برای ابراز پشیمانی گریه کرده، کی بوده؟»

کاربر دیگر تأکید کرد: «انتظار داشتیم صدا و سیما اعترافات جاسوس هسته‌ای یا اخلالگر نظام بانکی یا خریدار هزاران سکه و اینها رو پخش کند؟! الان وقت پخش این موضوع بود؟

کاربر دیگری به بی‌تدبیری رسانه ملی اشاره کرد و نوشت: «مائده هژبری نهایتاً چند هزار فالوئر داشت اما به حسن تدبیر شما، رقص‌هایش رو میلیونها نفر دیدند.‌ای بسا دختران زیادی ازش الگو گرفتند و حتماً، کسانی که در رقص توانایی دارند به کارشان مصمم‌تر شدند. ممنون آقای صداوسیما مثل دفعات قبل، همان کاری رو کردی که می‌خواستی نکنی!»

برخی‌های دیگر نوشتند: «دادگاه شیـــــــــــرخشک‌های فاسد، متهمان تجاوز در ایرانشهر و تعرض در مدرسه مرزداران راغیرعلنی برگزار می‌کنید تا آبرویی از آنها نرود اما برای دختری که می‌رقصد این‌طور بر طبل رسوایی می‌زنید.»

کاربر دیگری هم تأکید کرد: «بدهکاران بانکی و سوءاستفاده‌کنندگان از ارز دولتی، متخلفان املاک نجومی، زمین‌خواران و اختلاسگران آزادند، دختری را به جرم رقصیدن بازداشت کردند و در تلویزیون نشان دادند تا درس عبرتی شود برای سایرین.»

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *