شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰ قبل از ظهر به وقت تهران

واکنش مژده لواسانی به کنایه‌های رضا رشیدپور

www.dustaan.com-مژده-لواسانیمجله انلاین دوستان : مژده لواسانی، مجری برنامه «کافه سوال» با توضیحات مفصلش سعی کرد سوء تفاهم پیش آمده برای رضا رشیدپور را برطرف کند.پس از ادعای مژده لواسانی مبنی بر اینکه دوره ۲ مجری مرد به پایان رسیده، رضا رشیدپور با کنایه لب به انتقاد گشود.

در متنی که مژده لواسانی مجری کافه سوال منتشر کرده آمده است:

به احترام جایگاه ویژه و رفیع همه ی همکاران صاحب سبکم در رسانه ی ملی، خاصه جناب رضا رشیدپور و فرزاد حسنی، که احتمالاً تیتر جعلی «دوره ی فرزاد حسنی و رضا رشید پور تمام شده است» منتشر شده از زبان من، خاطرشان را مکدر کرده تا جایی که برادر ارجمندم جناب رشیدپور در صفحه اینستاگرامشان واکنشی به این موضوع نشان داده اند.

برای رفع سوء برداشت ها، بیان چند نکته را ضروری میدانم: اصل مصاحبه در مجله ی همشهری جوان در اردیبهشت ماه سال جاری بی هیچ مشکلی با تیتر “شبیه هیچکس نیستم” منتشر شده است و باز نشر آن پس از مدتی، دیروز، توسط سایت های خبری با تیتر جعلی دیگری،که از میانه ی صحبت های من درباره ی شرایط کنونی و پایین آمدن آستانه ی تحملمان نسبت به رسانه که برنامه های چالشی و تاثیرگذاری مثل کوله پشتی و شب شیشه ای را تاب نمی آوریم،استخراج شده است، کاملا هدفدار و چیزی جز یک شیطنت رسانه ای نیست.

مطمئناً رجوع به اصل مصاحبه و منظور و مقصود بنده، و فضای حاکم بر این گفت و گو تمامی این سوء تفاهم ها را رفع خواهد کرد. ارادت بنده به این بزرگواران در مصاحبه های گوناگون ثابت شده و غیر قابل انکار است.خاصه اینکه من سالها در مقام سردبیر در رادیو با جناب فرزاد حسنی همکاری مستمری داشته ام و اجرای درخشان ایشان در برنامه هایی رادیوویی من، از افتخارات کارنامه ی کاری بنده است که همواره هم با استقبال مخاطبان مواجه بوده.

البته از آنجایی که با تمام قلبم ایمان دارم که” الخیر و فی ما وقع” در واقعه کنونی هم خیر را در این می بینم که این اتفاق نا مبارک، موجب ادای احترام مجدد به همکاران صاحب سبکم در تلویزیون و تجدید خاطره ی اجراهای ماندگارشان شود. سابقه ی فعالیت من از دوران کودکی در رادیو و در کنار اساتید برجسته و بزرگان نامی این حوزه به من آموخته است که همیشه حرمت پیشکشوتان را نگاه داشته و با ارادت و احترام محض از آنها یاد کنم.

بسیار متاسفم که برخی از سایت ها و اهالی خبر،صرفا به منظور تعداد کلیک بیشتر ،پا روی اخلاق حرفه ای،امانت داری و حرمت قلم میگذارند و با تیترهای کذب استخدامی،همکاران و هم داستان های رسانه ای را مقابل یکدیگر قرار میدهند همکارانی که همه در یک جبهه ،سربازان رسانه ی ملی هستند و خدمتگزار مردم… خوشحالم که هنوز نام این بزرگواران در تیتر خبرها موجب بازدید بیشتر شده و این نشان میدهد که کار تاثیرگذار در هیچ دوره ای فراموش نمی شود.

با احترام مژده لواسانی.

جام جم سیما

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *