جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۳ قبل از ظهر به وقت تهران

واکنش جالب بمب پرسپولیسی نقل و انتقالات به پیشنهاد استقلال

مجله انلاین دوستان :  کریم انصاری‌فرد در تهران است و هر روز به یک باشگاه می‌رود، یک روز پرسپولیس، یک روز تراکتورسازی و حالا استقلال.

dustaan.com-واکنش جالب بمب پرسپولیسی نقل و انتقالات به پیشنهاد استقلالبه گزارش خبر ورزشی، در این بین از باشگاه سپاهان و نفت تهران هم با این بازیکن تماس گرفته‌اند که او اعلام کرده هدفش بازی در اروپاست‌؛ همان‌طور که به دیگران این پیغام را داده است. انصاری‌فرد جزو معدود بازیکنانی است که تکلیفش روشن نشده و منتظر است تا مدیر برنامه‌هایش، پیشنهادهای اروپایی را برایش بیاورد اما حضور این بازیکن در ایران باعث شده تا هر روز یک خبر و شایعه درباره‌‌اش مطرح شود. پس از ماجرای پرسپولیس که با دلخوری او همراه شد، حالا تازه‌ترین مشتری کریم، استقلالی‌ها هستند.
این باشگاه به دنبال یک مهاجم نوک است و وسوسه شده تا بازیکن سابق پرسپولیس را به خدمت بگیرد. انصاری‌فرد در این مدت دو بار درباره پرسپولیس حرف زد و گفت این باشگاه را دوست دارد، به همین دلیل طبیعی است که به استقلالی‌ها پاسخ منفی بدهد. آبی‌ها از طریق یکی از دوستان مشترکی که با کریم دارند، به او پیغام دادند که «اگر به استقلال می‌آیی، فقط لب ‌تر کن.» این یعنی برای آبی‌ها رقم پیشنهادی او هم زیاد مهم نبود و حاضر بودند به هرشکلی که شده، این بازیکن را جذب کنند اما انصاری‌فرد از طریق همان دوست مشترک، پیغام را این شکلی جواب داد: «من پرسپولیسی هستم و هیچ‌وقت به استقلال نمی‌روم.»

استقلالی‌ها قبل از حضور انصاری‌فرد در تراکتورسازی و اوساسونا هم به دنبال این بازیکن بودند. حتی علی فتح‌ا…‌زاده با مدیر برنامه‌های این بازیکن دیدار کرد و پیشنهادشان را ارائه داد ولی او هم گفت کریم پرسپولیسی است و به جمع استقلالی‌ها نمی‌پیوندد. این بار هم قصه همان شد. انصاری‌فرد علاقه زیادی به پرسپولیس دارد اما همان‌طور که از قبل اعلام کرد، اولویت اولش فوتبال اروپاست و قصد دارد قرارداد خود را در آنجا امضا کند. هنوز اطلاعات زیادی درباره پیشنهادهای این بازیکن وجود ندارد اما ظاهراً فاضلی مدیر برنامه‌هایش مذاکراتی داشته و احتمالاً به زودی تکلیف این بازیکن هم روشن می‌شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *