پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۷ بعد از ظهر به وقت تهران

واکنش ترامپ به اظهارات حسن روحانی : او بهتر است مراقب باشد

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ادامه ادعاهای تو خالی و پوچ خود در واکنش به اظهارات «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران گفت: «او [روحانی] بهتر است مراقب باشد».

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در واکنش به اظهارات «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران در مراسم گرامیداشت ۳۸۸ اُمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت که «رئیس جمهور ایران بهتر است مراقب باشد».

رسانه های خبری به نقل از «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران نوشتند که ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و ظرف ۳۸ سال گذشته نشان داده است که «هرکس با این ملت با زبان تهدید سخن بگوید، ملت ایران او را پشیمان خواهد کرد».

ترامپ نیز در واکنش به اظهارات رئیس جمهور ایران و در ادامه ادعاهای پوچ و توخالی خود گفت: «او [روحانی] بهتر است مراقب باشد».

گفتنی است «دونالد ترامپ» روز دوم فوریه (چهاردهم بهمن ماه) با دادن اخطار به ایران و طرح اتهاماتی واهی مبنی بر نقض توافق هسته ای منعقده با غرب به دلیل انجام آزمایش موشکی توسط تهران، موضعی تهاجمی نسبت به ایران اتخاذ کرد که می تواند باعث تشدید تنشها در منطقه خاورمیانه شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *