پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸ بعد از ظهر به وقت تهران

واکنش بانوی اول آمریکا به فساد های اخلاقی همسرش!

ملانیا ترامپ بانوی اول و همسر رئیس جمهور امریکا سکوت خود را در خصوص فساد های اخلاقی همسرش شکسته است.

باشگاه خبرنگاران جوان : سخنگوی ملانیا ترامپ در یک پیام توییتری به شایعات گسترده درباره روابط خارج از چارچوب ترامپ واکنش نشان داد.

به گزارش گاردین، به نظر می‌رسد ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا سکوت خود را درباره وفاداری شوهرش شکسته است.

استفانی گریشام، سخنگوی بانوی اول آمریکا روز جمعه از انبوه گزارشات و شایعات دروغین درباره دونالد ترامپ انتقاد کرد. اظهارات گریشام پس از آن که نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل، داشتن هرگونه رابطه‌ی نامشروع با دونالد ترامپ را انکار کرد، بیان شد.

«مایکل وُلف» نویسنده کتاب جنجالی «آتش و خشم در کاخ سفید» در مصاحبه‌ای مدعی روابط پنهانی ترامپ با نیکی هیلی شده و گفته است ترامپ هنگام مسافرت بخش قابل‌توجهی از وقتش را در هواپیما با او می‌گذراند.

https://cdn-01.independent.ie/life/article34529872.ece/71560/AUTOCROP/h342/2016-03-12_lif_17544769_I1.JPG

واکنش بانوی اول آمریکا به فساد های اخلاقی همسرش!

گریشام در توییتر خود نوشت: شایعات و گزارشات دروغین درباره ترامپ توسط نشریات و برنامه‌های تلویزیونی تبدیل به موضوع اصلی رسانه‌ها شده است.

استورمی دنیلز، بازیگر آمریکایی، که گفته می‌شود سالها پیش با دونالد ترامپ رابطه داشته است، قرار است روز سه شنبه در برنامه زنده جیمی کمیل در شبکه ای‌بی‌سی نیوز حضور یابد.

حضور دنیلز در این برنامه همزمان با سخنرانی دونالد ترامپ در جلسه مشترک اعضای مجلس نمایندگان و مجلس سنای آمریکا موسوم به “سخنرانی وضعیت آمریکا” خواهد بود.

استفانی گریشام در توییت خود آورده است که ملانیا ترامپ بر خانواده خود و نقش خود به عنوان بانوی اول آمریکا تمرکز کرده است و اهمیتی به سناریوی‌های غیرواقعی که هر روز در اخبارهای دروغین و کذب مطرح می‌شود، نمی‌دهد.

دیلی میل روز جمعه گزارش داد در پی انتشار ادعای دانیلز درباره داشتن رابطه با ترامپ، ملانیا ترامپ چندین شب را دور از کاخ سفید در هتل واشنگتن دی سی گذرانده است.

وال استریت ژورنال نیز گزارش داد در ماه اکتبر ۲۰۱۶ و پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وکیل شخصی ترامپ ۱۳۰ هزار دلار به استورمی دنیلز پرداخت کرده است، تا وی را متقاعد کند ارتباطش با ترامپ را در رسانه‌ها مطرح نکند.

قرار بود این هفته ملانیا ترامپ به همراه همسرش در نشست اقتصادی داووس شرکت کند. اما دفتر وی روز سه شنبه، یک روز قبل از سفر ترامپ به سوئیس، با اشاره به برنامه‌ریزی نامناسب و موضوعات مربوط به تدارکات اعلام کرد که ملانیا ترامپ در این سفر رئیس جمهور را همراهی نخواهد کرد. این در حالی است که وی در دیگر سفرهای خارجی همواره همراه ترامپ بوده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *