چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶ بعد از ظهر به وقت تهران

واکنش بازیگران به حمله تروریستی تهران

کامبیز دیرباز، هومن حاج عبداللهی، رضا صادقی، رامیدجوان، پریناز ایزدیار، حبیب رضایی و امیر جعفری از جمله بازیگرانی هستند که با انتشار پیام هایی در صفحات اینستاگرامی خود، اقدام تروریستی روز چهارشنبه در تهران را محکوم کردند.

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1396/3/17/6330916_650.jpg

به گزارش «انتخاب»، دو تیم تروریستی تکفیری داعش پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی قصد عملیات انتحاری داشتند که تیم تروریستی در حرم امام مورد ضربت قرار گرفت و عامل انتحاری خود را منفجر کرد.

 

تیم دیگر که به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی راه یافته در محاصره کامل قرار گرفته است.

 

در جریان این حوادث تاکنون بیش از ۳۰ نفر زخمی و تاکنون دو نفر شهید شدند.

 

جمعی از سینماگران در پی این اقدام ترویستی در صفحات اینستاگرام خود، پست های بدین شرح گذاشتند:

 

** کامبیز دیرباز

 

تسلیت میگم به خانواده هموطنان بی گناهم که امروز طی یک عملیات وحشیانه،

 

بدست یک مشت وحشی نامرد از بین رفتند…، خیلی متاسفم و غمگین،

 

شک ندارم که به زودی سزای این دست درازی احمقانه شون رو خواهند دید،

 

آهاااای از خدا بی خبر داعشی،

 

اینجا ایرانه

 

از این شوخیها با کسی نداریم،

 

از سایه تون هم بترسید از الان

 

** پریناز ایزدیار

 

پریناز ایزدیار بازیگر فیلم سینمایی «ویلایی ها» در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویری از پرچم جمهوری اسلامی ایران منتشر کرد که روی آن نوشته شده است: در کنار همیم.

ایزدیار در این پست اینستاگرامی به چند نکات مهم امنیتی اشاره کرد و افزود: به هیچ وجه به سمت محل‌های حادثه نروید. تحت هیچ شرایطی به انتشار شایعات و اخبار منابع غیررسمی دامن نزنید. در صورت مشاهده هر نوع بسته مشکوک رها شده در اماکن عمومی مراتب را فورا به وزارت اطلاعات با شماره ۱۱۳ اطلاع دهید.

 

هرنوع تحرک مشکوک و فعالیت افراد ناشناس را از طریق ۱۱۳ به اطلاع وزارت اطلاعات برسانید.

 

همچنین از هر نوع شوخی و جوک سازی از حادثه تروریستی پرهیز کنید.

 

** حبیب رضایی

 

حبیب رضایی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی خود و در واکنش به حمله تروریستی صبح امروز تهران با انتشار عکس کودکی معصوم نوشت: می دانم شهرم آشوب است، می دانم و می بینم که برسنگ فرش خیابان های شهرم خون ریخته، می دانم و می شنوم که اهل تاریکی از «انتحار» سرود ساخته اند و انزجار را تقسیم می کنند.

 

همه را می دانم و می بینم و می شنوم. همین جا خانه دارم. اما در این میانه پرتلاطم گفتم با این نگاه حیرت انگیز، کمی به ذات زندگی تکیه کنیم و حلقه ضخیم شایعات و اخبار تلخ را برای ثانیه ای با این دست های زیرچانه و نگاه عاشقانه عوض کنیم…

 

چیزی از تلخی واقعیت کم نمی شود اما حتما به شیرینی امید و دعایمان اضافه می شود… برای هم دعا کنیم…

 

همین

 

** رامبد جوان

 

رامبد جوان طرح و کارگردان برنامه خندوانه نیز با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود که روی آن نوشته «در کنار همیم، متحد با هم در برابر تروریست ها» از اهمیت اتحاد در این شرایط کشور خبر داده است.

 

** رضا صادقی

 

رضا صادقی خواننده پاپ کشور نیز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: امروز حملات تروریستی در تهران و کشته شدن هموطنانم من را وادار می کند که بگویم. آهای …. مهاجم، تروریست، افراطی یا هر بی صفتی که تعبیر تو هست … این خاک و مردمش سالهاست مورد تهدید تو و امثال تو بوده و هستند، اما غافلی از اینکه امثال توی بی صفت نمی توانید قدم نجستان را روی این خاک ثابت کنید.

 

پاش بیاد من هنرمند و اون دکتر و مهندس و کارگر و حتی فقیر و پولدارش کاری می کنیم مجبور بشید تو و اربابات لوله تفنگتان را جلوی مغزتان بگیرید.

 

این سرزمین، زادگاه شیر مردان و زنانی است که ثابت کردند ایران جای بز دلانی بی صفت که مردم بی دفاع را هدف می گیرند، نیست. هشت رستم هایی از این سرزمین دفاع کردند که الان سهراب هایشان همان رستم ها شدند.

 

بسم الله اگر حریف مایی.

 

**امیر جعفری

 

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون نیز در واکنش به حمله تروریستی صبح امروز در دو منطقه از تهران در اینستاگرام خود با انتشار عکسی از پرچم ایران، نوشت: در کنار همیم

 

**هومن حاج عبداللهی

 

هومن حاجی عبداللهی صدا پیشه و بازیگر تلویزیون و سینما نیز با انتشار عکسی از یوز ایرانی که به پرچم سه رنگ ایران آغشته شده است در صفحه شخصی خود نوشت: همه درکنار هم با دل قرص و مطمئن

 

 

**نوید محمدزاده

 

نوید محمدزاده بازیگر سینما نیز با انتشار عکس و پستی در واکنش به حمله تروریستی امروز تهران نوشت:

ما که اطفال این دبستانیم

همه از خاک پاک ایرانیم

گر رسد دشمنی برای وطن

جان و دل، رایگان بیفشانیم

 

**الهام حمیدی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *