سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴ بعد از ظهر به وقت تهران

واکنش امام‌جمعه ایلام به سخنان آیت الله علم الهدی

امام جمعه ایلام در سخنانی گفت : این وسط گناه مردم چیست؟ باید برای شادی مردم فکری کرد؟ آیا کنسرت را ممنوع کنیم تا مردم از ماهواره‌ها استفاده کنند؟

%postname%

روزنامه اعتماد با اشاره به خطبه های امام جمعه ایلام نوشت: امام جمعه ایلام موضع متفاوتی داشت و از موضع امام جمعه مشهد انتقاد کرد.

وی تاکید کرد: این مساله راه‌حل دارد، چرا باید موضوعات را پیچاند، اگر موسیقی حرام است چرا مراجع عظام و دولت و قانون وارد عمل نمی‌شود؟

اگر حلال است بگویید، چرا انگار در یک شهر حلال و در شهر دیگر حرام است؟‌
«شمس‌الله سراج» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام گفت: اگر برخی بزرگان می‌گویند به خاطر حرمت امام رضا(ع) در مشهد امکان اجرا وجود ندارد، جواب این است که شما باید مردم را جوری بار می‌آوردید که حریم‌ها را نگه دارند؟ نمی‌شود گفت اینجا ممنوع است، مملکت قانون دارد. این وسط گناه مردم چیست؟ باید برای شادی مردم فکری کرد؟ آیا کنسرت را ممنوع کنیم تا مردم از ماهواره‌ها استفاده کنند؟ وی تاکید کرد: باید از اظهارنظرهای حساسیت برانگیز خودداری کرد.

امتیاز دهید!

۲ دیدگاه‌ها

  1. خدا به شما عمر با عزت بده که اینقدر با منطق صحبت کردین و از روی تعصب حرفای خودتون رو بجای اسلام و دیانت نزدین .احسنت دکتر سراج مردم ایلام باید به داشتن همچین امام جمعه واقع بین و روشنفکری افتخار کنن

    • واقعا این حرفها ظاهرش قشنگه اما موقع عمل همون میشه که آقای علم الهدی میگن .ایشون بهتر مردم رو میشناسند و دقیق تر نظر میدن ولی بعضی ها فقط میخوان مردم براشون دست بزنن و خودشون رو لوس کنند .خاتمی هم از این حرفهای به ظاهر قشنگ زیاد میزد آخرش خودش رو نشون داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *