پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۳ بعد از ظهر به وقت تهران

واکنش احمدی‌ نژاد به سیاست‌ های دونالد ترامپ

دکتر محمود احمدی نژاد رییس دولت سابق در پاسخگویی به سوالات مهم همچنان بر همان سیاق قدیم خود می‌چرخد و با همان ادبیات خاص خود سخن می‌گوید.

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , احمدی‌نژاد وترامپ

از روزی که پاستور را ترک گفت و جای خود را به حسن روحانی داد، هیچ‌وقت به اندازه امروز حرف‌ها و تفکرات مرموزترین مرد کابینه‌اش را بر زبان جاری نکرده بود. اگرچه همیشه در صحبت‌هایش ردپایی از اسفندیار دولت سابق وجود داشت اما این‌بار گویی بطور کلی حرف‌ها و نظرات اوست که از زبان احمدی‌نژاد جاری می‌شود.

به گزارش اعتماد؛چهره‌های سیاسی و دولتمردان سابق ایران در روزهای سالگرد پیروزی انقلاب معمولا بیش از هر جا در حرم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی دیده می‌شوند اما محمود احمدی‌نژاد این روزها خبرهایش از تخت‌جمشید و پاسارگاد مخابره می‌شود. او به شیراز سفر کرده و در تاریخی‌ترین و باستانی‌ترین نقاط ایران حرف‌هایی را بر زبان جاری کرده که بیش از هر چیز همه را به یاد اسفندیار رحیم مشایی می‌اندازد.

 

در صحبت‌هایش کمی محافظه‌کاری را کنار گذاشته و به همان تفکر مکتب ایرانی بازگشته است که در تخت‌جمشید و در گفت‌وگو با صدا و سیمای مرکز شیراز از عملکرد دولت خود در حوزه گردشگری حمایت می‌کند؛ همان حوزه‌ای که چندین سال زیر نظر اسفندیار رحیم مشایی اداره شد.

 

این روزها تنها اخبار مربوط به احمدی‌نژاد محدود به همین سفرهایی است که گاه و بی‌گاه انجام می‌دهد و عکس‌هایی از سلفی‌های او با مردم شهرهای مختلف که زودتر از همه در سایت‌های حامی او منتشر می‌شود. این‌بار هم مستثنی از دفعات پیش نیست و عکس‌های زیادی از او با توریست‌هایی که در تخت‌جمشید حضور داشتند منتشر شده است.

 

به گزارش دولت بهار رییس دولت سابق در جریان بازدید از تخت‌جمشید گفت: در دوره قبل در حوزه گردشگری و حفاظت و صیانت از میراث فرهنگی سرمایه‌گذاری بسیار گسترده‌ای صورت گرفت؛ هم شناسایی، هم محافظت و هم ثبت. کارهای بسیار خوبی انجام شد. در حفاظت از تخت‌جمشید و بعد هم توسعه گردشگری و زیرساخت‌ها خیلی کار شد. شاید معادل قبل از خودش هتل درست شد برای استقبال از گردشگران که اگر آمار را نگاه کنید روندی صعودی طی شد که امیدوارم همین طور ادامه پیدا کند و این موقعیت فراهم شود که همه مردم دنیا در عمرشان بتوانند ایران و خصوصا تخت‌جمشید را ببینند.

 

در این میان اما نقل‌قول دیگری از احمدی‌نژاد را سایت‌های محلی استان فارس منتشر کرده‌اند و نوشته‌اند او در پاسخ به این سوال که آینده آمریکا با سیاست‌های ترامپ را چگونه می‌بینید، گفته است: کار آمریکا تمام است.

 

رییس دولت سابق در پاسخگویی به سوالات مهم همچنان بر همان سیاق قدیم خود می‌چرخد و با همان ادبیات خاص خود سخن می‌گوید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *