پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۷ بعد از ظهر به وقت تهران

واژگونی پرشیا و h۳۰ کراس در بزرگراه آزادگان +تصاویر

واژگون شدن دو خودروی پرشیا و h۳۰ کراس در بزرگراه آزادگان ۶ مصدوم برجای گذاشت.

خبرگزاری تسنیم:  ساعت ۰۰:۰۵ بامداد امروز پس از تماس رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر واژگون شدن دو دستگاه خودروی سواری، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله زنگ ایستگاه ۷۸ را به صدا درآورد و آتش‌نشانان به همراه تیم نجات دو به محل حادثه در انتهای بزرگراه آزادگان (مسیر غرب به شرق)، حدفاصل خیابان بوعلی و سه راه افسریه اعزام شدند.

حسین کوکبی؛ افسر آماده منطقه هشت عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پرشیا به علت تغییر مسیر ناگهانی از مسیر اصلی برای دور زدن در دوربرگردان، پس از برخورد با یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودروی سواری h۳۰ کراس نیز برخورد کرده است.

وی ادامه داد: شدت این تصادف به حدی بود که هر دو خودروی سواری واژگون شده بودند که تمامی سرنشینان دو خودرو (هشت نفر) پیش از رسیدن آتش‌نشانان توسط حاضران در محل، از خودرو‌ها خارج شده بودند.

این فرمانده آتش‌نشانان تصریح کرد: نیرو‌های عملیات بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محل حادثه و قرار دادن علائم هشداردهنده ترافیکی برای جلوگیری از حوادث بعدی، برق خودرو‌ها را قطع و از نشت بنزین آن‌ها جلوگیری کردند.

کوکبی خاطرنشان کرد: پس از حضور عوامل اورژانس، ۶ نفر از مصدومان از جمله یک کودک هشت ساله، دو مرد و سه زن که حال مساعدی نداشتند بلافاصله برای ادامه مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از جابه‌جایی خودرو‌ها به محل امن و شست‌وشوی سطح بزرگراه و تحویل محل حادثه به عوامل راهور و نیروی انتظامی به عملیات خود پایان دادند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *