پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ بعد از ظهر به وقت تهران

واژگونی مرگبار خودروهای حامل افغان غیرمجاز در بندرعباس +عکس

مجله خبری دوستان : واژگونی مرگبار خودروهای حامل افغان غیرمجاز در بندرعباس ؛ حادثه واژگونی خودروی حامل افغان های غیرمجاز در جاده رودان به بندرعباس با کشته شدن ۲ نفر همراه بود. همچنین این حادثه ۱۱ مجروح داشت.

www.dustaan.com-واژگونی مرگبار خودروهای حامل افغان غیرمجاز در بندرعباس +عکس

واژگونی مرگبار خودروهای حامل افغان غیرمجاز در بندرعباس

جامعه > حوادث – ایسنا نوشت: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان از مجروح شدن ۱۱ نفر و کشته شدن ۲ نفر در حادثه واژگونی خودرو ۴۰۵ در محور بندرعباس به رودان نرسیده به پل آبنما خبر داد.

امیرحسن اسدی با اعلام این خبر گفت: در پی تماس تلفنی، در ساعت ۲:۱۵ بامداد امروز با مرکز اورژانس ۱۱۵ رودان و ارائه گزارشی مبنی بر واژگونی یک خودرو ۴۰۵ در محور بندرعباس به رودان نرسیده به آبنما، بلافاصله آمبولانس اورژانس ۱۱۵ جاده ای آبنما و آمبولانس اورژانس ۱۱۵ شهری رودان به محل فوریت اعزام شد.

وی افزود: این خودرو، حامل ۱۳ نفر از اتباع افاغنه بوده که قصد ورود غیر قانونی به کشور را داشته اند. متأسفانه در این حادثه، ۱۱ نفر از سرنشینان خودرو که یک دختر بچه ۸ و دو پسر ۱۵ و ۱۶ ساله هم جزء آنها بوده، مجروح شده و دو نفر از سرنشینان این خودرو، در محل حادثه و در زمان وقوع حادثه فوت کردند.

اسدی در پایان گفت: تکنسین های اعزامی بلافاصله بعد از رسیدن به محل فوریت اقدامات اولیه درمانی از قبیل آتل گیری، پانسمان و کنترل خونریزی و سایر اقدامات را انجام داده و مصدومین را به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رودان انتقال دادند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *