شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۶ قبل از ظهر به وقت تهران

وام ۲۵ میلیونی چند دستگاه پراید را به فروش رساند؟

مجله انلاین دوستان :   معاون بازار یابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از خرید خودروهای با طرح وام ۲۵ میلیونی به عمل آمده است گفت: تا ظهر امروز (سه شنبه) ۱۴ هزار و ۳۷۷ خودرو گروه خودروسازی سایپا به فروش رفته است.

رضا تقی زاده افزود: براساس آخرین آمار دریافتی از نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا از سراسر کشور، تا پایان روز نخست ثبت نام، تعداد متقاضیان تایید صلاحیت شده برای خرید خودرو به هشت هزار و ۵۳۸ نفر رسید.

وی یادآورشد: هم اکنون شاهد ازدحام متقاضیان خرید در بسیاری از نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا هستیم و ظهر امروز (سه شنبه ) فروش ما از ۱۴ هزار و ۳۷۷ خودرو فراتر رفته است.

تقی زاده اظهارداشت: با آغاز فروش خودروهای این گروه، خودروهای تیبا و پراید سایپا بیشترین متقاضی را داشتند و تا ظهر امروز هفت هزار و ۵۸۶ دستگاه پراید، ۲ هزار و ۸۱۶ دستگاه تیبا و ۲ هزار و ۴۳۰ دستگاه تندر۹۰ در نمایندگی های این گروه در سراسر کشور به فروش رفته است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: تمام نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا باید با ارائه توضیحات کافی هرگونه ابهام مشتریان را برطرف تا آنان بتوانند به سهولت نسبت به خرید خودروهای مورد نظرشان اقدام کنند.

مرجع : خبر آنلاین
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *