پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ بعد از ظهر به وقت تهران

وام ۱۰ میلیونی خرید ۷ کالای با کیفیت داخلی

مجله انلاین دوستان :  رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به اینکه درحال حاضر انبارهای ما پر از کالا است و تولید ما با مشکل روبرو است، گفت: امیدواریم وام ۱۰ میلیونی کالا که قرار است پرداخت شود در چرخه تولید وارد و کالاهای با کیفیت داخلی خریداری شود.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-وام ۱۰ میلیونی خرید ۷ کالای با کیفیت داخلیرئیس اتحادیه لوازم خانگی: تمام تولیدکنندگان لوازم خانگی با ارائه کالاهای با کیفیت داخلی در زمینه ارائه خدمات به مردم در قالب وام ده میلیون تومانی کالا از دولت حمایت می کنند.
محمد طحان پور  افزود: شعار اتحادیه لوازم خانگی و دولت حمایت از تولیدات داخلی است و این امر فقط در صورتی محقق می شود که مردم هم به کالاهای ایرانی اعتماد و خریداری کنند.

وی ادامه داد: ارائه کالاهای با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش اعتماد مردم را برای خرید کالای داخلی جلب می کند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به اینکه درحال حاضر انبارهای ما پر از کالا است و تولید ما با مشکل روبرو است، گفت: امیدواریم وام ده میلیونی کالا که قرار است پرداخت شود در چرخه تولید وارد و  کالاهای با کیفیت داخلی خریداری شود.

وی افزود: در ارائه کالا به مردم نگاهمان با انجمن تولیدکنندگان متفاوت است و به اعتقاد ما نکته مهمی که باید به آن توجه شود ارائه کالاهای با کیفیت درجه یک به مردم است.

طحان پور ادامه داد: ارائه کالاهای با کیفیت ایرانی با خدمات پس از فروش به تولیدات داخلی ما کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه اگر بازهم به مردم کالاهای بی کیفیت بدهیم باید فاتحه تولید را خواند، گفت: تمام تلاش را برای مثبت کردن دید مردم به کالاهای ایرانی به کار می بریم و این اقدام فقط در صورتی میسر است که تمامی دستگاه های دولتی و اصناف همراهی کنند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی افزود: متاسفانه در دولت قبلی به هر تولیدی مجوز داده شده است و درحال حاضر فقط تولیدی باقی می ماند که ریشه داشته باشد و کالای با کیفیت ارائه دهد.

وی با انتقاد از عملکرد وزیر صنعت ، معدن و تجارت در زمینه فروش کالاهای تولیدی گفت: نگاه وزیر فقط به تولید است در صورتی که باید به اصناف هم اطمینان کند و به شبکه فروش توجه بیشتری داشته باشد.

طحان پور با اشاره به اینکه با وام ده میلیونی الا مردم می توانند هفت کالای با کیفیت داخلی خریداری کنند، گفت: تلویزیون ۳۲ اینچ ال.ای.دی، لباسشویی تمام اتوماتیک، پلوپز، اجاق گاز پنج شعله، یخچال فریزر دوقلو و جاروبرقی از جمله مواردی است که با این وام می توانند خریداری کنند.

وی درباره فروشگاه های ارائه کننده این کالاها گفت: هنوز هیچ فروشگاه حامی مشخص نشده است و ما امیدواریم در جلسه ای با وزیر صنعت ، پیشنهادهای خود را در این زمینه ارائه کنیم.

طحان پور خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی برای ارائه خدمات و محصولات درجه یک از دولت حمایت خواهند کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *