سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۱ قبل از ظهر به وقت تهران

واقعیت ماجرای عکس سلفی پسر فرمانده سپاه با دختر بی‌حجاب در جام جهانی چیست؟ +عکس

برخی از کاربران با انتشار تصویر جنجالی یک زوج هوادار تیم ملی ایران در روسیه، آن‌‌ها را پسر و عروس سردار عبادالله عبداللهی معرفی کردند که این موضوع صحت ندارد.

در حاشیه یکی از دیدارهای تیم ملی ایران با حریفانش در جام جهانی ۲۰۱۸ تصویری از چند تماشاگر ایرانی به سرعت دست به دست شد و واکنش های فراوانی در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

برخی کاربران شبکه اجتماعی نیز با انتشار این تصویر، صاحب عکس را پسر سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران معرفی کردند که به همراه همسرش راهی روسیه شده‌اند و تصاویر مغایر با موازین اسلامی از آن‌ها منتشر شده است.

اما تصاویری دیگری از فن آیدی این تماشاگران وجود دارد که به وضوح نشان می دهد نام صاحب عکس فردی به نام میلاد سوهان‌فروشان‌مقدم است و  طبیعتا نمی‌تواند فرزند عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم باشد.

رسانه‌های ضدانقلاب هر از چندگاهی برای ایجاد حس بی اعتمادی نسبت به سپاه پاسداران شایعاتی را درباره فرماندهان ارشد سپاه مطرح می‌کنند.

شایعه فوق هم در زمانی مطرح شده است که امروز فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء افتتاح شد.

منبع: فارس

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *