پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۴ بعد از ظهر به وقت تهران

“هک تگلرام” ۱۰۰% تضمینی + آموزش

مجله انلاین دوستان :   پیام رسان ها، در چند سال اخیر توانسته اند مورد استقبال بسیاری از کاربران در اینترنت قرار بگیرند. در گذشته کاربران از پیام رسان های بسیاری استفاده می کردند و به دلایل مختلف از جمله مسدود شدن یا محدودیت هایی در کارایی، کاربران از آن ها کوچ کرده و از برنامه ای دیگر استفاده کردند. اخیرا برنامه تلگرام در بین کاربران ایرانی محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

هسته پیام رسان تلگرام که بر روی دامنه telegram.org کار می کند، در ایران رتبه ۳۳ را دارد و این نشان دهنده محبوبیتی است که این برنامه بین ایرانی ها دارد.

هک تگلرام، 100% تضمینی
 اما این محبوبیت بی دلیل نیست. زیرا برنامه های زیادی در گذشته وجود داشته اند که به این صورت مورد توجه قرار نگرفته اند. برای مثال کد باز بودن این برنامه برای توسعه دهندگان امکان اضافه کردن افزونه های جالبی را ایجاد کرده است. بسیاری از آنها اقدام به طراحی بسته های استیکر کرده اند و بسیاری هم ربات هایی با کارایی های متفاوت ساخته اند. از آخرین امکانات این برنامه می شود به کانال ها اشاره کرد که از معمولی ترین کاربران اینترنتی تا مسئولین کشوری برای خود یک کانال دارند و اقدام به اطلاع رسانی می کنند.

در هر جامعه، برنامه ای که مورد توجه واقع شود، مورد توجه هکران و دزدان اطلاعات نیز قرار می گیرد. در این بین کلاه برداران بسیاری هم از بی اطلاعی یا کم اطلاعی کاربران اینترنتی سوء استفاده کرده و به فکر پر کردن جیب خودشان هستند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، شخصی در یک وب سایت تبلیغی با عنوان “هک تضمینی تلگرام” را قرار داده است و ادعا می کند که با یک برنامه ساده می تواند از دیوار های آتش (Firewall) این شرکت عبور کرده و به اطلاعات کاربران در این شرکت دسترسی داشته باشد. این دسته از تبلیغات معمولا جملاتی مشابه جملات زیر را دارند.

آیا می خواهید از فرزندان خود محافظت کنید؟
آیا به دنبال دریافت حقیقت هستید؟
هک تگلرام، 100% تضمینی

 

نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که یک برنامه سبک بر روی موبایل چطور می تواند وارد پایگاه های اطلاعاتی شرکتی چون تلگرام شود؟ همچنین برای نفوذ به حساب تلگرام افراد تنها روش ممکن، مهندسی اجتماعی است که فرد سودجو با ارسال اطلاعات دروغین، ادعا می کند که از طرف شرکت تلگرام تماس می گیرد و اطلاعاتی را از شما می کند؛ اما متخصصان و کارشناسان امنیت در فضای سایبر همیشه اعلام کرده اند که هیچ شبکه اجتماعی از کاربران خود از طریق ایمیل، پیام رسان، پیامک و دیگر راه ها در خواست اطلاعات نمی کند و فقط از طریق سایت خودشان کاربران باید اطلاعات خود را تکمیل کنند.
گزارش از مجتبی غنی دل/ باشگاه خبرنگاران جوان

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *