پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴ بعد از ظهر به وقت تهران

هنجارشکنی این بار در لباس «یوگا»؛ ۳۰ نفر دستگیر شدند

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز گلستان از دستگیری حدود ۳۰ زن و مرد با پوشش نامناسب که به بهانه آموزش یوگا در یک منزل مسکونی در گرگان جمع شده‌‍ بودند خبر داد.

هنجارشکنی این بار در لباس «یوگا»؛ ۳۰ نفر در گرگان دستگیر شدند.

مسعود سلیمانی عصر امروز در گفت‌وگو با تسنیم در گرگان اظهار داشت: فردی در فضای مجازی (اینستاگرام) آگهی آموزش یوگا به زنان و مردان در منزل مسکونی خود را منتشر کرده بود که از همین طریق موفق به برقراری ارتباط با یکسری از افراد شد.

وی افزود: این فرد مجوز باشگاه نداشت و کلاس‌های آموزش یوگا را در یک منزل مسکونی در گرگان برگزار می‌کرد. زنان و مردان در این منزل با پوشش نامناسب حاضر می‌شدند و رفتارهای نابهنجاری داشتند.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: با رصد فعالیت‌ها و آمد و شدها به این منزل مسکونی، امروز مأموران حدود ۳۰ زن و مرد که با پوشش بسیار نامناسب در منزل مسکونی این فرد حضور داشتند دستگیر کردند. برای فرد قانون‌شکن نیز پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

سلیمانی با بیان اینکه فضای مجازی نیازمند رصد و مدیریت قوی‌تری است اظهار داشت: قانون‌شکنان از نبود نظارت در فضای مجازی سوءاستفاده می‌کنند و اعمال مجرمانه انجام می‌دهند. شهروندان باید مراقب باشند در دام این افراد سودجو قرار نگیرند.

 

https://ariananews.co/wp-content/uploads/2018/08/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1.jpg

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *